![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Mitä kaikkia Rangen varsia yleensä on kierrejousiprojekteihin laitettu ja mitkä puslat eniten kuluu?
|
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
http://www.paddockspares.com/ntc7307...-ka930455.html |
|
||||
|
||||
![]()
Itsellä oli myös paddockilta tilatut Floflexin oranssit bj:ssä ja hyvin kesti! Vieläkin löytyis 1 sarja uusia (samoja kun ylemmässä linkissä).
|
|
||||
|
||||
![]()
Minä voin ottaa seuraavassa tilauksessa pari sarjaa Floflexin Rangen etujakarin akselinpään puslia hyllyyn,jos jollekin tulee tarvista.
Myyntihinta 40€/sarja + toimitus (posti?) kulut Sisältää 23% alv Kai Juvonen Tmi Rabbit Garage Hämeenkyrö 040 6729788 racingrabbit@saunalahti.fi |
|
||||
|
||||
![]()
Ihan mielenkiinnosta, kuluuko näissä sekasikiöprotoissa sitten tukivarsien akselipuslat vai runkopuslat nopeammin...?
Andy
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Mitä enemmän on edessä joustoja, sitä nopeammin akselinpuoleiset puslat hajoaa. Alkuperäisvaraosa-kumipusla ilman väliholkkia vois olla se kestävin. Itse olen suosinut halpoja uretaanipuslia, ovat niin paljon helpompia vaihtaa. Takatukivarsissa menee kumipuslatkin, kun ei tarvi prässäillä.
|
||||
|
||||
![]()
Sullahan onkin sitten täysverinen...
![]() Oletan että korotettu auto ilman kulmaa korjaavia tukivarsia syö puslia. Oletan myös että jos Rangesta/Discosta otetaan tukivarret toiseen merkkiin niin kai rungon korviin tehdä jotain jos korottaa tappiin? Jossain muistan nähneeni epäkeskopuslat jotka tulevat rungon päähän ja korjaavat "suoran" tukivarren virheen, hieman halvempi vaihtoehto jos ei halua satsata korjaaviin tukivarsiin tai muokata rungon kiinnityspisteet. Nyt pitäisi vaan muistaa mistä niitä löytää... EDIT: Korjaan itseäni, muisti petti! Epäkeskopuslat tulevat nimenomaan akselin päähän: http://www.google.fi/url?sa=t&rct=j&...hlYi-IpUsP2p1A Itsekin suosin uretaanipuslat, heti ensimmäisen Floflex-sarjan asennuksen jälkeen olin vakuuttunut, ei tarvi prässiä eikä pilliä! Andy
"Mutiaiset ovat paskat mudassa ja AT't kaikkialla muualla..." L200 -99 tai joku sellainen Land Rover 109" SIIa STW 1971 200Di EX - Land Rover D1 V8 A -96 Viimeksi muokannut L-Andy : 19.10.2012 08:25 Perustelu: Lisäys |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mistä puslat lehtijousiin ??? | Marew | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 30.10.2011 10:03 |
mistä puslat tukivarsiin | Jande | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 08.01.2011 12:35 |
Mistä suzukiin jakis kiinnikeiden puslat? | 4x4_88 | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 08.09.2007 19:48 |
mistä jousien puslat | savu | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 26.03.2006 07:05 |
mistä puslat suzukin jousiin | joojoomies | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 14.02.2006 13:50 |