![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() saaks tän vielä korjattua?
|
|
|||
|
|||
![]()
heti sormet reijässä,haistoitko
![]()
|
||||
|
||||
![]()
eiks tossta paistamalla saa viel ainakin vararenkaan...
|
|
||||
|
||||
![]()
eikö ton vielä sais käyttörenkaaksi
![]()
pitkähän on pilalla mutta lyhyttä voi aina jatkaa ![]() osta japanilainen auto ja opit hitsaamaan pensalla pestään pensselit ja diisselillä tehdään woimaa mä oon tämmönen ja multa löytyy tommonen Mikään ei mee ku stömsöössä vaikka vieressä asuuki ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kyllä tollasen reijän ammatti mies paistaa helpolla umpeen,aikoinaan lahdessa erolan kumissa on tollanen miehen korkunen mettä koneen tai vastaavan ihan uus rengas josta oli mennyt kyljestä kanto läpi ja reikä oli sellainen l-mallinen ja noin 50-60cm suuntaansa ja vanha isäntä kehui että täytyy muutama muutama tossu lyyä mutta kuulema kuntoon saa.
olis mulla vahalla koneella kuvakin tosta reijästä mutta kone on jossain? |
|
||||
|
||||
![]()
paikkausta kysellessä oli hinnoissa eroa yli 100€ ja menetelmät samat
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
ite tein paistoja edellisessä työpaikassa tosin en noin karuja (rumia) ni kevyt paisto + tossu oli n, 55€... jos TOSI paha ni sit hinta eri... |
|
||||
|
||||
![]()
ihan käyttörenkaan saa..
|
|
||||
|
||||
![]()
hintahaarukka paikkaukselle oli 70-180€ näissä liikkeissä mitkä edes olivat valmiita paikkaamaan rengasta
Viimeksi muokannut tare : 09.12.2012 20:19 |
|
||||
|
||||
![]()
Kantarengas ja keskipinta turengissa
mä käytin tuolla keskipinnassa nää firmat on paikanneet mitkä pinnoittaa itsekin renkaita |
|
||||
|
||||
![]()
Melkeen viikon ollu kipeenä niin jotain kivaa oli tänään keksittävä!
Just For Fun!! |
|
||||
|
||||
![]()
Oli helpompi hakee Jaren "vesikulkuneuvo" Suzystä keula varaosiksi, kun
oma varaosa kori seisoo hautautuneena hankeen. saas nähdä innostuuko sitä jossain vaiheessa talvea tatäkin alkaa parsimaan (jos siihen ees enää tulee Suzukin näköä ![]() vai kiilaako LJ projekti väliin.. Viimeksi muokannut tare : 06.01.2013 18:34 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzukin korotus(lakimuutos ilmeisesti) ??? | anracing | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 29.09.2008 22:20 |
Hj-61 Ongelma ilmeisesti hehkun releen kanssa? | Aparaatti | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 26.09.2007 20:38 |
Ilmeisesti islantilaisia kolariautoja... | Eemeli2006 | Linkit | 1 | 12.12.2006 22:50 |
Hajosiko läppäristäni kovalevy?EDIT ilmeisesti ei | krisu | Helpdesk | 5 | 10.12.2006 20:21 |
Myyty M: promodi BJ | tare | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 13.01.2006 11:38 |