Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 14.10.2012, 12:23
tth tth ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+
 
Rekisteröitynyt: 08.10.06
Sijainti: Ilomantsi, Finland.
Viestit: 207
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Tottahan tämä osin on, jenkeistä saa isolohkoon vaikka mitä palikkaa. Pikkulohkon suikkaa sinne ei käsittääkseni koskaan ole edes viety.

Mutta saa pikkulohkon valottomaan jakikseen tiuhempaa välitystä, korottavaa jousisettiä alle, lukot kumpaankin akseliin (Lock-Right) jne. Eli ei tuo pikkulohko ihan onneton aihio ole.

Tai oikeastaan on se, myykää mulle yksi pikkulohkon suikka halvalla


Vähän ohi, mutta hiukan sivuten asiaa, miten muuten toimii etuakselissa Lock Right katuliikenteessä ? Lähinnä kadun kulmat ja kiertoliittymät arveluttavat, vaatiiko napalukot ja varsinkin niiden avaamisen kylä ajossa ?
Vastaa lainaten
 

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47


Sivu luotu: 12:39 (GMT +2).