jatketaampa juttua Elikkäs......ostettiin auto 30.9 ja myyjä kehui että on ollut hänellä ajossa 3kuukautta ja kehu että hyvä peli, ei ruostetta ja katsastettu 26.9.2012. en sen kummemmin etu päätä tutkinut koska auto oli suht hyvä ajaa nissaniksi

Noh..toden tuoltua julki eilen soitin hepulle nii alko heti jauhaan paskaa että en omistanu autoa kuin yhden päivän ja joku muu korjas sen ja katsasti....eli entinen omistaja!! Tutkiskelin papereita ja löytyi kuitteja 24.9.2012 ostetuista varaosista eli autometropoli omisti auton katsastus hetkellä. Selitin asian kaverille ja kysyin että muistatko kun itse kerroit että kuljit autolla kesän mökillä niin vastaus oli että "joo joo yrität vaa syöttää mulle paskaa ja maksattaa mulle sotkus!
Vittuunnuin asiasta ja soitin katsastu konttorille joka auton katsasti. aluksi olivat vähän nihkeitä asian suhteen mutta ja selittivät että ehkä korjattu jälkeenpäin. Lähetin hepulle nämä kuvat ja otin uudelleen yhteyttä niin mieli oli jo muuttunut. nyt oli jo halukas ostamaan auton itelleen

Kerroin kaverille että ei oo oikeen uskottava selitys että euto on korjattu jälkeen päin koska sillon katsastuksessa alatukivarsi on roikkunut irrallaan. aikoivat selvittää asian. tänä aamuna sitten omistaja soitti ja pahoitteli että asia on mennyt näin ja sinua on johdatettu harhaan kaupoissa sillä verukkeella että auto on katsastettu vasta ja oli edelleen sitä mieltä että ostaa auton pois kunhan huomenna tulevat auton vielä tarkastamaan. no se nähdään huomenna että suostunko tarjoukseen.
Mietin myös asiaa siltä kannalta että otan tuon 1800e omana tappiona ja käräytän tämän kontttorin tästä mokasta koska omasta mielestä tällaista tappovehettä ei saa tieliikenteeseen päästää (PAITSI JOS SE ON ANOPIN AUTO) leikki leikkinä luultavasti automyyjä oli katsurin tuttu tai sukulainen mutta siltikki pitäis minun mielestä järki pitää päässä että minkä kuntosiin autoihin lyödään leimaa ns. kaverikatsastuksissa! Tässäpä vielä pari kuvaa sötöstyksestä!
Elikkäs tässä on joskus ollut kohta missä alatukivarsi on ollut kiinni
Ja nyt se kiinnitys on tällainen
ja tässä sama kohta vähän eri kohdasta
Huomenna jos emme pääse yhteisymmärrykseen asiasta nii voin kyllä paljastaa tuon katsastus konttorin nimen! Sen jäläkee luultavasti konttorin ovella on HELEVETIn moinen jono offiautoja katsastettavaksi

Tuolla menee luultavasti vähän huonommatki toteutukset läpi