![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Juuri niistä akselin ja kääntöpään välisistä laipoista on tarkoitus kääntö tehdä, eli poraamalla uusi jako n.20 asteen käännölle... Itse en viitsi rupee porailee kun pitäisi olla melkein joku porajigi... Ja sitten noiden lehtijousipetien hitsaus uudelle kallistukselle sopivaksi... Ajattelin, että tuo petien hitsauksen voisi tehdä oikeilla välineillä kestävyyden varmistamiseksi ettei repee irti, tosin onhan tuo mun Tracktionbarin kiinnityskin pysynyt kiinni vielä ihan migillä hitsattuna ![]()
__________________
UAZ 315126 Cabriolet Powered By Volvo B230FB "Väinämöinen lauloi minut suohon, tulin itse ylös" Viimeksi muokannut UAZtatu : 07.10.2012 17:17 |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Valuraudan hitsaajaa | Cruiseristi | Chit-Chat | 22 | 25.02.2011 10:31 |
valuraudan hitsaaminen-korotus | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 15.11.2008 14:19 |
On-site koneistusta? KIIRE!!! | Appari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 31.10.2008 11:07 |
Koneistusta | Arska | Linkit | 12 | 09.04.2007 20:31 |
Hitsausta Pk-seudulla? | LRMan | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 06.03.2007 19:21 |