|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#1
|
|||
|
|||
Patrol takajarrut?Eli onko patrollis (160) enempi ominaisuus kuin vika ettei takajarrut tahdo mennä lukkoon? esim. lumisella tiellä jarrutettaessa takavetopäällä ja nastarenkaat alla. takajarrut on säädetty lähelle+sylinterit+kengät uudet ja paineen säätimen kulmaakin on laskettu alaspäin.ja dynolla kun testaa niin jarrut on ok! lyhentäis vaan huomattavasti jarrutusmatkaa jäisellä tiellä kun takajarrut jarruttais enemmän.
|
#2
|
||||
|
||||
itsellä ollut ennemminkin takajarru paininoisia.. että kyllä se ihan hyvä on että on noin päin että ensin etupää ottaa.. itselläkin tuo paranee kun hetken aikaa ajaa, ihan kylminä tahtoo mennä aina lukkoon..
|
#3
|
|||
|
|||
jarrut
mulla kans on kyl takapainoset. mun mielestä parenpi on jotain mahiksia kääntyä kun ei lähde puskemaan niin pahasti.
|
#4
|
||||
|
||||
Onkos joku muuten selvittänyt mistä johtuu että on takapainotteist?? kun miten se jarrupaineensäädin toimii kun siihen ei menee mitään vipua kuten esin toijotassa...
Omassa patrollissa on sitä vikaa että kun seisoo pari päivää niin ensimmäisessa jarrutuksessa vaikka asfaltilla niin takanakit lukossa ja etupäässä ei mitään tietoa... olen yrittänyt ilmata jarrut ja etusatulat on herkistetty
__________________
"Pitkän päälle Datsun" (epäiltiin kondomi mainokseksi) |
#5
|
|||
|
|||
juu mulla oli kans kaikissa patrolleissa sitä vikaa,et oli jarrut takapainoset yhden kanssa joutu käymään leimasetääkin kattomassa useemman kerran ennenkuin oli heikkotehosemmat kuin etujarrut,eli lopuksi kun ei mitään enää keksiny ni kengistä reilusti pintaa pois
|
#6
|
||||
|
||||
Aikanaan SJ-413 kanssa ongelmana jarrurempan jälkeen että takana kumi ulahti kun hipaisikin pedaalia vaikka kuivalla etusia ei tahtonut oikein lukkoon saada, mutta leimalla oli ihan okki-vokki.
|
#7
|
||||
|
||||
patrollissa on säätöventtiili mikä säätää painon mukaa etu ja takajarrujen välistä suhdetta. Se on joku kuulahelvetti systeemi. Eli jos on perä alempana kuin etupää niin jarruttaa enemmän takaa. Itellä on kanssa sama ongelma eli pitäis joko korottaa perää tai kääntää säätöventtiili eri asentoon. Olettaen että säätöhärpäke toimii...
|
#8
|
||||
|
||||
Laitellaas tänne kun en viiti uutta alottaa..
Eli, mistä vois saada tälläsen vaijerin mikä tulee tonne patrollin takajarruihin ja säätää jollaintapaa sitä automaatti säätöä? |
#9
|
||||
|
||||
Kukaanko ei tiiä?
|
#10
|
||||
|
||||
Teet ite?
Tojotassa on tuommoset vaijerit käsijarruvivulla rummun sisällä, ja ne tahtoo ruostua poikki. Uutta vaijeria, pari vaijerilukkoa ja valmis. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja | ||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
chevymog+hj | tiku83 | Maasturiprojektit | 109 | 11.09.2010 18:12 |
g mesen takajarrut/iskarit? | henteri | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 23.06.2008 19:33 |
LJ:n takajarrut | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 09.05.2008 17:40 | |
Takajarrut lyö lukkoon? | yama43 | Tekniikka & Jutustelu | 10 | 28.11.2006 12:07 |
K10 takajarrut kateissa. | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2005 20:54 |