Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.10.2012, 14:17
Timo_L:n Avatar
Timo_L Timo_L on kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 26.08.06
Sijainti: Paloheinä, Helsinki
Viestit: 7.443
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja petroman Näytä viesti
Ainakin 4litran koneella olevaan saa olla taka-akselia remppaamassa vähän väliä.
Järkevä ihminen jos olis, niin d35:sta sisuskalut vahvemmiksi pitäs vaihtaa ennen minkäänlaista öffröydiä.
Järkevä ihminen ei vaihda yhtäkään osaa D35:n sisälle, vaan myy sen pois ja ostaa vahvemman akselin tilalle (vaikkapa D44:n tai Ford 8.8:n)

YJ:täkin on aika montaa vuosimallia - 2,5 litran kone toki on aina vähän nuhapumppu onse sitten ruisku tai kaasari, vaan eipä 4,2 litran kaasarikuutonenkaan kaksinen ole. Sen sijaan sitten 4.0 monipisteruisku on jo ihan asiallinen tuohon(kin) Jeeppiin

__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna.

Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla.

Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
xj & yj = "Rolling Jeep ja MacGyver kioski jeep" tare Maasturiprojektit 504 03.09.2015 06:35
Jeep xj:stä sako Tekniikka & Jutustelu 3 27.09.2009 15:25
Myydään m:jeep cj7 jmh-68 O/M/V Ajoneuvot 0 06.09.2009 09:11
Ja Jeep -TIMPPA- Tekniikka & Jutustelu 1 04.03.2007 23:54
M: Jeep CJ5 O/M/V Muut 6 26.08.2005 13:31


Sivu luotu: 17:22 (GMT +2).