Moi,
siinä korjaamokäsikirjassa on joku 20-30 kohtainen efi tarkistuslista, ja tuo polttoaineen paineen mittaus on ainoa "erikoistyökaluja" vaativa kohta, paitsi jos on jonkinsortin pellepelottomia tuttuja, joiden pajasta/tallista/pöydältä/jostain löytyy mitä tahansa. Eli jonkinsortin painemittari kehiin vaan (terveisiä Petelle), kirjassa sanotaan kuinka nopeesti paineen pitää nousta ja mihin arvoon, ja sitten vielä sekin että kuinka hitaasti se saa laskea. Eli jos laskee liian nopeesti niin jossain mättää, voi olla vaikka joku suutin jumittunut auki, sen kyllä huomaa varmaan käynnistä ja polttoaineenkulutuksestakin.
http://www.spanishtrailrovers.com/Tech/Info/info.html
Erityisesti se Shop Manual -linkki, sieltä löytyy korjaamokäsikirja -87..-91 rankkuihin.
-Paavo