Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 03.10.2012, 15:52
Palex:n Avatar
Palex Palex ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 04.07.05
Sijainti: Lahti
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja ärjyy70 Näytä viesti
Eli jimnyn omat etujouset taakse ja vaikka almeran jouset eteen??

EDIT: tuliko noi noi letkut tosiaan ihan parissa päivässä kotiin? Ajattelin jos tuolta tilais ihan rehellisesti 3 tuuman korotussetin iskareineen päivineen. Aika halvalta mestalta toi vaikuttaa tai sit Suomi on vaan niin vitun kallis paikka. Onkohan noilla tuv hyväksyntää. Pro Comp taitaa noiden iskareiden kyljessä lukea.
Mulla on tuo jimnybitsin kolmen tuuman sarja, ja tuli noin viikossa. TÜV-papereita ei valitettavasti löydy tuosta setistä. Suosittelen myös tilaamaan säädettävät panhardit samalla, koska tuolla korotuksella on akselit aika kaukana keskeltä vakiopanhardeilla, jotka ovat muutenkin kuin mehupillistä tehdyt kun vertaa nuihin jimnybitsin säädettäviin...

EDIT: Niin, ja vielä varmaan kantsii hommata casterin korjauspuslatkin, kun on aika levoton ajettava ilman niitä. Itse sinnittelen ilman, kun akseleiden vaihdon yhteydessä tulee korjattua caster ilman puslia... Ja ehkä tuo kahden tuuman sarja olis muutenkin parempi ellei meinaa isoja renkaita laittaa(mulla kolmekolmoset, ja niille riittää mainiosti tuo 3"...), ja sen setin castervirhe korjaantuu puslilla täysin, kun taas kolmen tuuman setillä ne puslat vaan hiukan auttavat asiaa, mutta eivät täysin korjaa. Kolmen tuuman setin kanssa pitää vaihtaa casterin korjaustukivarret jos haluaa alkuperäisen ohjaustuntuman säilyvän.

EDIT2: Ja on myös suotavaa asentaa korotussarjan yhteydessä takaiskareiden alapäähän sellaiset palikat että saa 90 astetta käännettyä alakiinnitystä, niin kestää puslat huomattavasti paljon kauemmin. Niitä saa valmiina jimnybitsiltä, mutta mä ainakin veistelin ite mokomat kun en jaksanut kolmea kymppiä maksaa moisista...

Viimeksi muokannut Palex : 03.10.2012 16:05
Vastaa lainaten

Luokat
samurai, sj410, sj413, suzuki, yleistä

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 7 (0 jäsentä and 7 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Miksi Disco1 tai Defe ei soveltuisi offikäyttöön? Sirernog Tekniikka & Jutustelu 188 20.04.2012 20:30
Kassillinen tyhmiä kysymyksiä,... regular Tekniikka & Jutustelu 5 13.05.2007 22:13
Bj-40 murros ja sarja tyhmiä kysymyksiä Tekniikka & Jutustelu 2 25.06.2006 17:18
Bj-75 , kysymyksiä ??( tyhmiä ) Palde Tekniikka & Jutustelu 6 02.02.2005 19:17
Tyhmiä kysymyksiä Kupla Tekniikka & Jutustelu 11 13.09.2004 13:47

Sivu luotu: 22:40 (GMT +2).