![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Ehdotan sulle kumhoa!! Toimii pajerossa ja sulla hyvin muutenkin kun ajot on sekä tiellä että maastossa. Käytät sen 500 vaikka johonkin muuhun "tärkeeseen" ![]()
|
|
|||
|
|||
![]()
Joo, taidan hakee si Kumhot.. Kylhän sil 500€ saa paljon kaljaa vaikka
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ehdottomasti kumhot maantielle ja maastoon rajoituksin. Itse tilasin kumhot ja myin ne kun ovat kyljiltään melkein läpinäkyvät. Ostin köyhänä loppuunajetut creepyt ja ne on kyljiltäänkin vahvemmat kun kumhot kulutuspinnoiltaan. Eri renkaat, eri käyttöön.
Creepyjä on turha haukkua maantiekäytössä kun ne ei siihen ole suunniteltu ollenkaan. Moniko on valittanut ettei ne kestä maastoajoa?
|
|||
|
|||
![]()
Mistä tuollaisia kumhoja kannattaisi kysellä, vai onko niitä saatavilla joka kylän rataskaupasta. Jonniverran olen koittanut silmäillä, mutta ei ole vielä vastaan tullut lähialueilta.
|
|
||||
|
||||
![]()
Tässäkö ne ainoot vaihtoehdot muka 35" maastokumeista?
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mulla on kestänyt kumhot mersun alla ihan hienosti ja oltu vaikeissakin paikoissa... ei reikiä, ei viiltoja. Etenemiskyky ollut ihan kohtuullinen verrattuna moneen "maasto"renkaaseen. Kerran hypännyt vanteelta pois kun oli vain 0.4 baaria painetta
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
|
|||
|
|||
![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myyty 33/12,5-15 Kumho KL71 | GRpatrol | O/M/V Renkaat ja vanteet | 23 | 19.10.2012 16:33 |
Myydään Kumho KL71 245/75/16 | Dieselpower83 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 4 | 20.08.2012 22:51 |
Myyty Kumho kl71 285 75 r16 | tapsa4x4 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 7 | 03.05.2012 07:38 |
kumho kl71 | ahku | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 29.08.2011 21:13 |
Myydään KUMHO KL71 MT 31/10,5-15 | Ipe64 | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 22.02.2009 08:50 |