![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Voit käyttää mun autoo verrokkina niin saat 3500kg koukun...
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Wagoneerit on maahantuonti tyypätty maxs. 3500kg koukulle aikanaan. Cherokeet ei. Mulla oli 1640kg vetopaino cherossa. Wagoa ei voi suoraan käyttää verrokkina kun valmistetyyppäysnumeroissa eroa. Jos ois ollu kolme viimeistä numeroo samat mut ei(jotain tälläistä shaissee siinä oli pykälissä)( Mulla oli kaverin wagon rekisteriotteen kopio joka oli tyypätty 3500kg koukulle). Mutta ymmärtäväinen katsuri joka on myös autoharrastaja tajus et sama auto, valot vaan nurkissa erinlaiset. Perusteluksi vanhasta orginaali oopuksesta rungonmittataulukko kuvien kanssa, jossa viitattiin Wagoneer/Cherokee mittoihin et on samat rungot ja sit oli jarruista taulukko et on samat molemmissa. Nämä siis perusteluksi muutokselle AKEen. Ja isokoukku on nyt tosiasiaa!!
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
KeTTu TyTöT FSJ Cherokee 1983. the orginal :) | young n dum | Maasturiprojektit | 164 | 23.04.2016 23:27 |
KeTTu TyTöT : Tela Elmeri | young n dum | Maasturiprojektit | 35 | 05.01.2014 12:02 |
KeTTu TyTöT Jeep / VALMET | young n dum | Maasturiprojektit | 358 | 28.10.2012 19:59 |
Bolt on Portal Axle | kippo86 | Linkit | 11 | 19.03.2011 20:30 |
Gearmaster Portal Axle | Jeeper | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 23.12.2006 20:02 |