![]() |
![]() |
|
O/M/V Renkaat ja vanteet Kaikki autojen renkaat, vanteet ja lumiketjut tänne. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Myydään joo kyllä vois kauppaa hieroo jos saat esim kuvan tai vastaavaa et toi malli tarkentuis siitä turbosta.Myydään |
|
||||
|
||||
![]()
Miepä kuvailen viimestään viikonloppuna, joutilas se mulla on ja kumeja tarttee aina
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
asia selvä pistä vaikka numeroo samalla niin vois soitella vaikka.
|
|
|||
|
|||
![]()
paljonko kantavuutta renkaissa..? varioon oli tarkoitus suunnitella..
|
|
|||
|
|||
![]()
onhan noissa ne oli 350 econolinen alla joka oli kevyt kuormuri et kai niissä kantavuutta on . voin sen vielä tarkentaa kunhan kerkiän.
|
|
||||
|
||||
![]()
No nyt on urpon kuvia
![]() ![]() ![]() Hyvästä tahdosta huolimatta mallia ei löytyny mistään muuta kuin garret airresearch kuten muistelinkin ![]() Otin kummiskin kuvia siivistäkin ![]() ![]() Kaippa sen joku on huoltanu ku on puhas sisältäkin ja on kasattu uusilla pulteilla.. Toiminta tai mitään muutakaan takuuta ei ole eikä tule kun en ole itse koettanut tuota mihinkään ![]() Nyt sitten minulle kuvia ässistä kiitoos !! Tähän topiksiin tai Lerssinen@hotmail.com |
|
|||
|
|||
![]()
joo otan homenna-
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään MYYTY: 205/75r14 ÄSSÄ nastattomat talvirenkaat | T3Syncro | O/M/V Renkaat ja vanteet | 1 | 22.08.2012 14:54 |
Myydään UUSIA Kotimaisia Ässä Uusiorenkaita 3vuoden Valmistajan takuulla!! | Jumppis | O/M/V Renkaat ja vanteet | 3 | 20.11.2011 16:05 |
Ritari Ässä GPS | mikjus | Chit-Chat | 2 | 09.07.2008 12:51 |
Ässä arvoissa sittenkin voittoja! | Ipe64 | Chit-Chat | 12 | 04.08.2007 21:48 |