![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#176
|
|||
|
|||
![]() ![]() Nakkasin varsin motin paikolleen, tuolle kait pitäis tehä joku kunnon liuotinpesu kun on meleko shaisessa... Millähän tuo kaikki kurapaska/öljy lähtis? Nyt sitten kaikki pikkunäpräämiset ruveta lyömään nippuun tekniikasta/alustasta... Nii ja käsijarrurummut on nyt kasassa ![]() ![]() HUOM. Taistalla ex rottamaikra, nykyään jahtimaikra.. On muuten suhteellisen korkea korotuspalikoilla... Pääsee varmaan pahempaan paikkaan ku pajerolla, enää ei kyllä oo "mutakumeja" (nypityt isot nastat) alla! edit. olipa lähellä suunnitteluvirhe tuossa poikittaistuessa, onneksi jäi 3cm rakoa ![]() Viimeksi muokannut Dectane : 28.10.2012 11:22 |
#177
|
||||
|
||||
![]()
Eiköhän ne kunnon liuotinpesulla lähde, halpakaupan hyllyjä vain katteleen mitä tarttuu mukaan. Ite oon esim. Korrekin Lensitiä käyttäny. Mutta erilainen vinkki sattu silmiin Volvo foorumilla. Siellä oli kuva koneen lohkosta joka oli vaahdotettu wurthin lasinpesuspräyllä. Kuulemma toimivaa ainetta, vielä kun avustaa esim. tiskiharjalla. Tuo ainehan reagoi mukavasti likaan ja "nostaa lian irti".
|
#178
|
|||
|
|||
![]()
Eiks pinkki ois sopinut paremmin mitä punanen?
Wurtin Pinelinellä oman Pajeron lohkon pesin, kun tein remppaa siihen. Painepesulla perään. En musitanut et ois siihenkin ollut jotian ammattikäyttöön tarkotettua ainettakin, eli sellasta mitä ei saa kaupasta ees. Eikä edes tiskin altakaan, vaan edustajoen kautta tulee. |
#179
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() |
#180
|
|||
|
|||
![]()
Mä oon noissa pesuaineisa pitäny sellasta sääntöö et se pullo missä on eniten kuolleiden kalojen ja luurankojen kuvia on tehokkainta
![]()
__________________
-MMC- |
#181
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
#182
|
|||
|
|||
![]()
Pesen pesen, aiemmin oli kyse värityksestä
![]() |
#183
|
|||
|
|||
![]()
Näyttäs olevan tossa superselect jakiksessakin paikka voiman ulosotolle?
|
#184
|
||||
|
||||
![]()
Ja eikö olis ollu mukavempi puuhata jo alkujaan pois ja nyt takasin kun olis pessy jo ennen irrotusta?
![]() |
#185
|
|||
|
|||
![]()
Sen näkönen paikkahan siinnä on.. Joku juttu siinnä oli miksen silloin pessy
![]() |
#186
|
|||
|
|||
![]()
Olisit Pasilta hakenu putkipokkarit lainaan niin ei olis tarvinu ryssänvinkkeleitä tehä...
|
#187
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Edit. niin, oisko sulla tietoa mistä kannattaa hakea n.50mm putkea, tarkotus ois tehä pikkusen putkihäkkyrää suojaamaan kylkeä.. Ei mitään minkään luokituksen mukaista mutta kumminki ![]() Viimeksi muokannut Dectane : 19.09.2012 21:48 |
#188
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
#189
|
|||
|
|||
![]()
Täytyy kysästä!
Tänään siivosin tallin, ei tartte enää tuulessa ja vesisateessa värkätä! |
#190
|
|||
|
|||
![]()
Perkele, tuo turbo nyt ei sovikkaan tuonne ihan itestään
![]() Tässä kohtaa näyttää vielä ihan hyvälle! Taustalla pilkottaa tukittu egr ![]() Eihän tuohon aivan svidduilematta mutteri mene ![]() ![]() Tää onki sitte vähän kinkkisempi, kuva on vaan huono. Tuo pakopesän "liitoskohta ![]() ![]() ![]() Tuon verran paskoin vakio pakosatsia että tein siihen M8 kierteet ja niihin tökkäsin tapit. Alempi on M10 ja tulee läpipultilla pakosatsista suoraan tubron omaan kierteeseen ![]() Näin jälkikäteen aateltuna tuo öljynpaluu ei oo ihan unelma asennossa ![]() ![]() Viimeksi muokannut Dectane : 28.10.2012 11:24 |
#191
|
|||
|
|||
![]() |
#192
|
||||
|
||||
![]()
Onhan näitä tehty jo tehtaalla 7" pyöreellä umpiolla jonnekkin toiselle puolelle maapallukkaa:
![]() Lainaus:
![]() ![]() Viimeksi muokannut -MaTTi- : 24.09.2012 20:29 |
#193
|
|||
|
|||
![]()
No eihän tuo paha oo pyöreillä valoilla
![]() ![]() Laitoin tahallaan pikkukuvia kun tuli samasta aiheesta niin monta huonoa kuvaa ![]() edit. niin, ja se on gt2256vnt |
#194
|
||||
|
||||
![]()
No ei jos tollaset vähä poikkeevammat pömpelit nakkais sisään. Eiköhän ne Mitsun varaosatiskiltä löytäne osanumerot tollasillekin.
|
#195
|
|||
|
|||
![]()
Tai sitten työstää ihan vaa pellistä!
|
#196
|
|||
|
|||
![]()
Joutuu tekeen välilapian 90 asteen putkella tohon turbon asennukseen..
Laitoin pikkusen taas pikkunippeleitä kiinni ja pesasin tuon alustan ja koneen. Kyllä siittä melko paljo shaissea irtos ![]() ![]() Viimeksi muokannut Dectane : 28.10.2012 11:24 |
#197
|
|||
|
|||
![]()
Hieno säätö työkalu kuvassa ^^
![]() |
#198
|
|||
|
|||
![]()
Tolla on näppärä kiskoa ja nostella tuota runkoa
![]() ![]() Oisko kellään muuten jonkinmoista kuvaa siittä miltä tämmösen taka-akseli näyttää kasassa. Tai jotain räjäytyskuvaa.. En millään keksi noille palikoille paikkoja ![]() |
#199
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
#200
|
|||
|
|||
![]()
eipä näytä olevan semmosta kuvaa
|
![]() |
|
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Mitsubishi "Napero" | Dectane | Maasturiprojektit | 204 | 28.10.2012 11:35 |
Myydään / Vaihdetaan MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 04.04.2009 18:06 |
Myydään MITSUBISHI PAJERO 2.8 VM-98 "ILMASTOITU" | REKISTERÖIMÄTÖN | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 14.12.2008 21:25 |
Myydään Mitsubishi Pajero "halpa" | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 08.07.2008 22:17 |