![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
Tollasia holkkeja ja varmaa myös koteloita saa sähköliikkeistä vaikka iisalmesta murtolasta jos tulee vielä tarvetta. Holkkeja ainaki o hyllys ja muovi koteloita kans.
|
|
#2
|
|||
|
|||
|
Saakos murtolasta muutkin kun y-tunnuksen omaavat? Työnpuolesta tulee kyllä työtä heillä teetettyä ja osia tilailtua, mutta eipä ole henk.kohtaisesti mitään tullu ostettua..
-Janne-
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#3
|
|||
|
|||
|
Kerrankin parempi kamera mukana ja akkuakin oli, Tasutalla näkyy johtosarjaa silputtuna Auto nyt pohjaanlyöntikumien varassa, nyt on omaan mieleen sopivat kokoiset kaaret suhteessa renkaisiin, saattaa tulla liian iso väli renkaaseen ja kaareen kun jouset paikoillaan![]() Taustalla väijyy Imppu missä jakolaatiko irtisanoi itsensä, tai no laakerit. Ja oiekassa reunassa kutoskoneinen fordson mikä ei ole talven jäljiltä edistynyt yhtään.. Harmi, mutta eiköhän se talvella taas etene. Huomatkaa kuvassa myös uusi led-valo, noita pitää ostaa lisää ja survoa jokakulmalle kokeilumielessä.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
![]() ![]()
|
|
#5
|
|||
|
|||
|
Hyi minä, jo toiselle sivulle tippunut koko ketju.
Paljoa ei ole tapahtunut johtuen työ/koulu kiireistä ja vielä metsällä tullu silloin tällöin käytyä. JA puhtaasti myös motivaatiopulaa kun tuo sähköhomma ei oikein nappaa. Mutta tänään otin itseäni niskasta kiinni ja kävin jälleen johtojen kimppuun, vedin laturilta startilel kunnon kaapelin, ja startilta akkukoteloon. Alkuperäiseltä sulakerasialta poistin ylimääräiset johdot ja sitten virransyötöt muutin kaikki tulemaan päävisrtakatkaisijan takaa. Vielä pitää vetää virtakatkaisijan ohi yksi johto, josta menee virrat ainoastaan radiolle, mittariston kellolle ja eberin kellolle. Myös maajodot vedin etuputkirungosta runkoon, ja korista runkoon. Jotta ei tule mitään ihmesähköhämminkejä tulevaisuudessa. Vinssin johdotuksia pitää myös alkaa kohta pohtimaan myös. Mutta ensin nämä perussähköt kuntoon. Etuvaloille tuli vedettyä myös johdotukset ja kiinnitettyä lampun kannat. Näille tulee uudet ohjaukset kokonaan. tuulilasinpesulaite tuli hommattua myös biltemasta, mallia 1.5L säiliö, hintalaatu kohdillaan.13euroo ja tulee suuttimesta nappeihin lähtien kaikki mukana. Tuli sitten ihan uteliaisuudesta käytettyä rattipylvästä paikoillaan ja kytkettyä päävirrat päälle. perssoona virhe, virtakynän kanssa aloin mittailemaan minne virta menee, ja totesin että mustakeltaiselle johdolle, eli virtapäällä johtoon menee virtaa kokoajan. PRKL! siis jotain väärinkytkettynä jo teipattuej johtojen suojissa. Mutta positiivista että mistään ei liekkiä ja savua näkynyt ![]() Noh päävirrat pois ja tutkimaan, oli maadoitusjohto jäänyt irti tulipellsitä. Se paikoilleen ja virrat takas päälle.. Nyt virta kulkee kuten kuuluukin, onneksi en kerenny sammuttimen johtoja jo muuttamaan. PS.jos jollain tarvetta saada läjästä helpolla virtaa ulos kojetaulusta, niin suosittelen etsimään kytkinpolkimen vasemmalta puolen kolminapaisen mustan pistokkeen mihin menee 3kpl 6mm johtoo, valkea(jatkuva12v) Sinimusta(ACC) ja mustakeltainen(virrat) jos sähköt vakiokuosissa, niin nämä johdot on tyhjänä.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] Viimeksi muokannut BryGgi : 07.10.2012 18:29 |
|
#6
|
|||
|
|||
|
Konehuoneen johdot niputettu 98%. syöttöpumpulle tehty kaasuvivusto, öljynjäähdyttimelle letkut teetetty. Pakosarjaan tehty paikat pakopaineelle ja lämmölle, imusarjaan tehty lähtö pumpun ohjauskelle. Muuta ei tänään sitten enää jouytanutkaan.Lomaviikko piti olla niin huomenna menee päivä koulutuksessa ja hyvää rakenteluaikaa menee hukkaan. Muuten sama mutta tälläviikolla oli tarkoitus ajaa paja rinkiin toyotalla omin voimin..
Voi mennä tiukille ja jopa riisutulla mallilla mutta ajamaan on päästävä.
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#7
|
|||
|
|||
|
Ja monologi jatkuu..
Päivän olin työmään koulutuksissa, ja vieä viideltä piti käydä pyörähtämässä pajalla jotain näppäilemässä. eli öljynsuodattimen jalkaan vaihdettu tiiviste, sorvailtu alkuperäisen paineanturin tilalle turbon painelähtö panjolla ja sen pultin päähän1/8npt kierre että saa tuon paineanturin siihen jatkoksi. Jäähdyttimen putket tuli myös esiasennettua että sopiiko, ja sopiihan ne. Ihmetystä ja pähkäilyä oli öljynlämpötila anturin kanssa minne sen sijoittaisin. Ratkaisu oli sitten niinkin helppo kuin öljytason korkeusanturin paikalle, pitää vaan sokea laippa siihen tekasta ja kierteyttää niin tulloo hyvä. Hehkurelepoxi hässäkän kiinnittelin myös niillä kuuluisilal niittimuttereilla jarrutehostimen alle tulipeltiin suojaan. siihen virrat suoraan laturin nokasta ja uudet johdot ja liittimet hehkuille. ne näppäränä teen putkiabikposta mikä sopii juuri eikä melkein siihen alkuperäiseen hehkuun. Uuuden johtosarja nhintaa en edes uskaltanut käydä kysymässä veholta. Jos huomenna saisi ne tehostimen nipat sorvaajalta ja parit pisteosta, voisi alkaa jo toivomaan konehuoneen lopullista niputtamista. joka tarkoittaa automaattisesti sitä että pakko alkaa sisustakin niputtamaan kiirusuti että sen hallin pääsee rinkiin ajamaan
__________________
[O]=TOYOTA=[O] |
|
#8
|
|||
|
|||
|
Saahan sieltä tavittaes voin tinkiä hinnat kohilleen...
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| ostin kompuran.. | samix | Chit-Chat | 9 | 10.09.2008 21:15 |
| Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. | asentaja | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 21.09.2007 17:34 |
| K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! | SamiN | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 02.11.2005 18:57 |
| Ostin sitten HJ:n | akke | Tekniikka & Jutustelu | 7 | 16.03.2005 20:17 |
| Ostin sitten lj:n | bj45lava | Tekniikka & Jutustelu | 9 | 08.11.2004 09:04 |