![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
||||
|
||||
![]()
Päivitelläänpä tännekin välillä vähän kuvia. Eli viimeisimpien kuvien jälkeen on tapahtunut seuraavaa.
Auto meni melkein heittämällä läpi katsastuksesta. Ainoastaan tuli valitusta päästöistä ja heijastimien puuttumisesta. Samoin etuvilkut piti vaihtaa. Ei kelvannut edellisen omistajan etuvilkuiksi asentamat äärivalot, kun niissä oli keltaiset heijastimet umpion sisällä. Noh onneksi inssi hoiti päästöt arvojen sisälle pienellä seoksen säädöllä ja muihinkin korjauksiin saatiin sopivasti korjausaikaa. Katsastuksen jälkeen alkoikin sitten armoton kamojen pakkaus ja viimeisten tarkistusten teko ennen sunnuntaita ja lähtöä kohti Raajärveä. Pakatessa oli mukava huomata, että pitkässä suzukissa on yllättävän paljon tilaa. Sama tavaramäärä minkä sullomisessa Jimnyyn sai käyttä mielikuvitusta meni nykyiseen melkein heittämällä ja tilaa jäi vielä ylitsekkin. ![]() Sunnuntaina aamulla lähdimmekin sitten kohti pohjoista. Ensmimmäisen päivän tavoitteena oli päästä Kolille. Saavuimmekin sopivasti määränpäähän alkuillasta. Matkassa meni yllättävän paljon aikaa sillä jouduimme pitämään taukoja noin 120 kilometrin välein. Maanantaina aamupäivällä lähdimmekin sitten jatkamaan matkaa kolilta kohti pohjoista ja Raajärveä. Tosin jouduimme tekemään ihan pienen poikeaman Juukaan ja Offroadtarvikkeeseen. Matkaan tarttui Fedima Extremet koossa 235/75/15". Johtuen vanteiden ET-luvusta pyörännavan ja vanteen väliin jouduttiin asentamaan 25mm soviterenkaat. On se kumma kuinka renkaat saa auton näuttämään heti paljon paremmalta...vaikka onhan noikin vielä aika pienet.... ![]() Maanantaina illalla saavuimmekin sitten vihdoin ja viimein tavoitteiseen eli Raajärvelle. Heti paikalle saavuttuamme pääsimme nauttimaan Mainarin mahtavista ruuista. ![]() Matkalla Raajärvelle myös kohtasimme ensimmäiset "ongelmat". Kaasuvaijeri nimittäin päätti vähän jumitella muutamaa kilometriä ennen Raajärveä. Tästä selvittiin pienellä rasvaamis operaattiolla. Ei näemmä ollut kaasarin kaikkia paikkoja tehtaalta lähtiessä muistettu rasvailla. Tiistaina lähdimme sitten ensimmäistä kertaa kunnolla metsään "paavimobiililla". ![]() ![]() ![]() Muuten auto toimi kyllä ihan niin kuin pitikin vaikka välitykset olivatkin liian nopeat uusilla isommilla renkailla. Vinssi oli positiivinen yllätys. Välitys oli yllättävän nopea ja mukana tulleen langallisen kauko-ohjaimen johto pidempi kuin jimnyssä olleen. Jatkuu.....
__________________
Team Jyrsis "Suzuki SJ413 LWB 1987" Päivitetty 01.10.2017 _______________________________________________ Team Jyrsis Facebook - Team Jyrsis Blogi Päivitetty 01.10.2017 |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suzuki sj413 ** | ¤Offi-Osku¤ | Maasturiprojektit | 731 | 05.11.2011 23:29 |
Myyty suzuki SJ413 -85 | code86 | O/M/V Ajoneuvot | 2 | 10.09.2011 13:53 |
Myydään Suzuki SJ413, vm. 87 | kkaju | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 27.10.2008 19:16 |
Myyty SUZUKI SJ413 LWB x 2,5 | LaaLaa | O/M/V Ajoneuvot | 26 | 18.07.2008 09:11 |
Suzuki sj413 takakardaani projekti kysymys? | BeGe | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 27.09.2005 10:57 |