![]() |
|
|
|||||||
| O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Ostettu olis vento 1.9td -96 leimaa maaliskuun loppuun kohtuu siisti ja aivan toimiva kampe.sen sais 450€profiilissa kuvia ylivieskassa puh044-3331481 Ostettu
JOLMA Jokilaakson Maastoautoilijat Viimeksi muokannut vilenius : 17.09.2012 19:00 |
|
|
||||
|
||||
|
harkitaan vakavissaan, tosin vähän isompi sais olla , mitähän laittoa jos leimata mielii? tai kerenneppä tuohon tulla vaikka mitä.. heikolla teillä..
|
||||
|
||||
|
en usko et mitään suurta ku viime kats laitoin puslia ja muita normi vikoja.mut niinku sanoit kerkiää varmaan tulla
|
||||
|
||||
|
vento edellen harkinnassa , pari mersua katottu kanssa... vielä voi tarjota... ei ne kriteerit niin tiukkoja ole, mutta ehottomasti oltava katsastettu talven yli, ja diesel mielellään, muista voidaan joustaakkin...
nin joo ja ei hirmu kaukaa. volvo mese tojota datsuni jne
romuautot saunan takana kivirauniolla on kappale suomalaista kansanperinnettä... kaikkeni olen tehny perinteitten vaalimiseksi.. Viimeksi muokannut kami : 22.09.2012 20:16 |
|
|
||||
|
||||
|
http://forums.offipalsta.com/showthread.php?t=101707 Saa tinkiä ja kaikki mitä saa pois ni on kotiin päin.Vaihdossa voi tarjota kaikkea kummallista.
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
mitenkäs pirteähkössä kunnossa oleva 740 volvo? -87, siisti sisältä ja ulkoa, ajettu 288tkm ja pitävät paikkasa huoltokirjan kera, lukkoperä, vetokoukku ja leimattava aikaisintaa marraskuussa 2012. tietty hintaa pidän väh 1500€ pelkillä talvirenkailla... nii ja 2.4td
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| halpis öljyt | boozer | Chit-Chat | 44 | 21.08.2018 10:06 |
| Kokemuksia halpis työkaluista | arpati | Tekniikka & Jutustelu | 163 | 14.12.2013 18:07 |
| Halpis nauhahiomakonetta? | riude | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 16.05.2007 21:38 |
| Hyvä halpis DVD soitin? | Eskimo | Chit-Chat | 9 | 12.04.2007 15:46 |
| Työmatka kuin painajainen | Ex_inkkari | Chit-Chat | 19 | 24.05.2006 00:32 |