![]() |
|
|
|||||||
| Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Juuja,kuuumeessa taas ja pomo uhkas potkuilla jos jään kotio lepäilee.. ku on kuulemman motivaatio puutetta.. kiss my ass sanon mä
|
|
|
|||
|
|||
|
Lääkärinlausunnon kun hankit niin ei oo pomolla yleensä mitään sanomista. Arvauskeskus tai mieluiten työpaikan järkkäämä/osoittama työterveyshuolto. Älä mene sairaana töihin, pomos ei tuo sulle mitalia jos saat sydänlihastulehduksen. Tsemppiä !
|
||||
|
||||
|
Juuri näin. Sairaspoissaolot eivät ole irtisanomisperuste, kunhan toimitat lääkärintodistukset (tai sairaanhoitajan poissaolotodistukset mikäli ne kelpaa) ajallaan esimiehelle.
|
||||
|
||||
|
Kyllähän nuo tiedossa on, huomen viel töihi,jos huomen jos viel iltapvällä kuumetta ni haen saikkua. Mut nyt on tota firmaa mittari täynnä ni läks firma vaihtoon.
|
|
|
|||
|
|||
|
Mikäs muukaan kuin EU-pellet:
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutis...n/201209256721 |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Turkkilaiset autonkorjaajat(rikkojat) pizzanpaistajan koulutuksella se riskiryhmä on, harvoin se osa itsessään rikkoutuu jos se on oikein asennettu.
|
|
|
||||
|
||||
.....Lainaus:
|
||||
|
||||
|
Millanens osa se jakolaatin etuvetarin stefa oikeen edes on?
|
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Tosin ammattinsa osaava myyjä olis kysyny tarkemmin osan sijaintia jos nimenomaan tuollaista osaa on pyydetty. edit. tämä oli toteamus, ei vittuilua.
|
|||
|
|||
|
Vittuttaa, kun joku varasti autosta alta renkaat ja vanteet. Avasin sille oman langankin. Tarjoan kaljan ja toisenkin, jos vinkistä pääsen näätien jäljille.
Lainaajille on sitten tarjolla jotain muuta. |
|
|
||||
|
||||
.....Lainaus:
Ei irronnut mitään järkevää nimeä tuolle osalle. No lauleskellen juna-asemalle ja huomenna ihmettelemään HSL:n aikatauluja.
|
|||
|
|||
|
V70 Classic. Eikö ne stana osaa enää tehdä autoa joka toimisi ilman jatkuvaa remonttia... Toisaalta ihmekö tuo kun sähköt on slobojen käsialaa ja kaikki muut osat ympäri eteläeuroopan hikipajoja. Melkein on talous selvinnyt edellisistä rempoista niin herjaa suutinvikaa, ilmamassamittarivikaa ja hammastanko vuotaa.
Taitaa todella olla viimeinen merkin edustaja tällä tontilla noissa henkilösiirtimissä. Pistän eukolle BJ:n ajoon, syöhän se mutta ei jumaliste elektroniikka kiusaa...
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|
|
||||
|
||||
|
Saatanan tulostinkopiokoneskannerihybridiperkele vissiin otti ja hajos!
|
||||
|
||||
|
Viitisen vuotta vanha pesukone otti ja pyörähti viimeisen kerran. Nykyään mikään ei keatä kuten ennen
|
|||
|
|||
|
tossa kohtaa niistä paremmista vaihetaan moottorin hiilet ja pesu jatkuu. Älä lannistu, hiilet maksaa parikyrsää. Tarttee tietysti sähkökonekorjaajan pätevyyden. Mä olen meidän Upoon vaihtanut jo toiset hiilet. Ei siitä oikein mikään muu mene rizaksi. Kohta se on kyllä lähdössä koska uusin pikkuhiljaa kaikki koneet A+ energialuokan koneiksi jos mahdollista.
|
|||
|
|||
|
nissan almera otti ja jätti kaupan pihalle... neljän tunnin seisottamisen (siis se almera) jälkeen alettiin siirtää hinausta varten, ni perhana sehän lähti normaalisti käyntiin...
viime viikolla toinen almera alkoi nykimään ja hyytymään polttoainesuodattimen takia ja tehostimen letku alkoi sanoa työsopimustaan irti... |
|
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
|
sadekelit rajoittaa pajeron kasaamista....
|
|
|
|||
|
|||
|
Vituttaa mitään ei viel oo tapahtunu koko HJ.n paskalle, kaksi viikkoa ja sisusta purettu ja uutta runkoa pitää viel vähän hitsata.
Verottaja niskassa, päässä ylimääräinen kyhmy.... vittu vedän kännit ja lähden huomen pajalle itse hitsi hommiin. |
|
|
||||
|
||||
|
Olin äske paikkaamassa bjn sisäkumii,noh vitut tarvinnu paikata ku pään kokonen viilto,parasta tässä on kuitenki et auto pitäis viedä huomenna uudelle tulevalle omistajalle,noh aamulla sisäkumi kaupoille!
|
|
|
||||
|
||||
|
Vituttaa ihmiset jotka luulee olevansa muitten yläpuolella ja ei kestä arvostelua yhtään..
voi pojat mikä soppa yhestä lehti jutusta ![]() ![]()
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Kolmas elämä menossa, ja vauhti vaan kiihtyy ![]() " Si vis pacem, para bellum..." Rahalla saa, ja maasturilla pääsee... ![]() Kaikki mikä tulee idästä, otetaan vastaan tasajyvän kanssa...!!! Mitäs tähän sanois Honda-mies??? Mulla on Mese, ja se viihtyy talven tallissa ![]() Jokivarren VPK www.facebook.com/junnupaloautot |
![]() |
|
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Kerro mikä ei vituta... miksi on hyvä olla? | FinnDRZ | Chit-Chat | 1829 | 07.01.2013 09:50 |
| kerro mikä vituttaa | tjl | Chit-Chat | 4977 | 12.04.2012 08:28 |
| köyhää vituttaa | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 08.12.2003 10:08 | |
| Elämä vituttaa | mika | Bullshit | 20 | 26.11.2003 11:10 |
| Mua vituttaa | mika | Bullshit | 0 | 01.03.2002 01:47 |