![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Siinä ois retro yhdistelmä vaunu -91 vatkaaja ja hj -88.. siin ois mettäreisulle kalustoo ![]() Etulokari on saman värinen auton kans kuva vaa heijastaa jotenki ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Komee kutukoppi, sopii hj:n perään.
__________________
Arguing with an engineer is a lot like wrestling in the mud with a pig, after a couple of hours you realize the pig likes it. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ehkä siellä kelpaa harrastaa
![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Retkeltä palauduttu ja pitihän niille öljynpaineille jotai koittaa tehdä ku mittari alko vajoon entisestään.. 400km ajon jälkee näytti 2500 kiekalla noin.1bar nii alko jänskättään vähän tai jos näytti sitäkään.. tyhjäkäynnil käytännössä nollaa!
Noh Kajaanissa kone auki ja tutkiin laakereita!! |
#6
|
||||
|
||||
![]()
JA kaikkille tiedoksi että hj 60 on kk laakerit erilaiset lukitukseltaan mitä 61! lukko nipukka eripuolella ja ei saa ku orggiksena.
Tietysi kaikkihan se jo tiesi mut minä en ainakaan,meni yks ylimääränen pvä ku kk laakerit piti viel eriksee tilaa toyotalta,mut nopeetahan se on osien saanti kajaanissakin ku seuraavana päivänä aina saavat. Eihän siinä muutakun uudet sisään ja tulille. 5-6 kk oli vähän huonot ja samaa sano peti laakerit mut ei mitään älyttömän pahoja,ne välilevyt sai kans muuten tarvikkeena. Nii ja posion kemijärven kupeeseen oli tarkotus matkata meni vaan muutama päivä remontoidessa ja valtion lupia hukkaan lintujahdissa! Oisko tää ny MOTOR SPORTTII vai mitä hä!? |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Noh kaikkihan meni tietysti ku elokuvissa öljyt pysy sisällä,koeajolle sitten et pääsis pohjosempaa viel.. Noh paineet ei ollu vieläkää häävit vaikka oli suuri uskomus et auto vitun gauge toimii.. ..ku ihan ite sen laittanu siihen ja paineita kylmänä kuitenkin oli ihan jees..
Vitut ja paskat sitten,mekaaninen oikee mittari kiinni kuitenkin ja kalibroitu sellanen ni oma auto gauge näytti 1.8baria ja oikee mittari 4baria!!! Vittu! taas opittiin lisää...ainakin tekeen alapään remppa matkalla ja kuitenkin ois pitäny testaa se auton oma mittari minkä luuli olevan kunnossa!! ![]() Eli vanhoillakin lisuilla oli paineet ok mut eihän toi hukkaan menny ku olihan niissä vähän sanomista sit kuitenkin. Siinä opiksi muille taas jotain ![]() Nyt on uus kello kiinni ja näyttää oikein kivalta paineet ja verenpaineetkin laskenu jo hieman ![]() |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
XJ:n modausta | peeppi | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 20.03.2011 15:54 |
Pientä hj projektia | puuhapate | Maasturiprojektit | 36 | 02.08.2008 10:25 |
Pientä askartelua | Ex_inkkari | Chit-Chat | 5 | 27.01.2007 15:22 |
Pientä ruostekorjausta | Nerd-O | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 17.10.2006 09:13 |
Pientä remppaa | Ex_inkkari | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 18.02.2005 19:54 |