Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jare
Mitäs muuten onks tiatoo, että onko Ahvenistolla Stadion Trial 2012 vaiko ei????
Tietäs vaan, että pitäskö alkaa etsiin Muta Krui$erin korjailulle aikaa, vai saako ottaa rennosti?   
|
Juu ei tartte ei ku ei löytynny paikallisista mac miehistä yhteistä säveltä hommaan. Ensivuodeksi on aie sopimus ahveniston ua:n kans, mutta se vaatii mad mooce rasinkin mukana oloa eli yxs kilapilujohtaja.yxs ratamestaaja, yxs kilapilaidioottien yhdyntä henkilöllö ja kilapillu.. oho eiku sihteerin . kaiken muun vois aau hoitaa. ja varmaanki radanrakennusporukkaa tarttis ainakin offareista mukaan, mutt heillä on kans koneyrittäjlä ja yms nii ja eihän aau:lla oo tietysti ratapaaviakaan, Mutta kunhan asennan tossa vuuen vaihteessa mad moosen ja ahveniston aau;n samaan tilaan ja päästän ulos vasta ku kisa on jo melkein järjestetty nii eiköhän se siit- ON VAAN MULLA NIIN PERKELEEN PAHA FIILIS KU KISAA EI OLE (idean ihan oikee isi) Ja on totta etten oo itse ollut aktiivisesti asiaa ollut ajamassa mutta niinku moni tietääkin olen itsestäni riippumattomasta syystä nytkin kuukauden kuntoutusjaksolla aivovammaliiton käpylän kuntoutuskeskus/sairaalassa, SYYNÄ ERITYISEN LAAJA-ALAINEN JA VAIKEASTI HALLITTAVA AIVORUNGON VAMMA,SEKÄ HERMOJUURITASON REPEÄMÄ/RETKAHDUS VAMMA, JOKA VÄLILLÄ HALVAANNUTTAA,välillä olen tajuttomana pitkiäkin aikoja ja muutenkin kalsarit hiertää. Tässä on tämän hetken tilanteeni ja jos oisin pystynyt niin olisin järkännyt nämä seurat yhteen jo aiemmin. kartturin paikalla olen vilä voinut hetkittäin istua, mutta tulevaisuus näyttää loppuuko sekin...
JA NYT TÄRKEÄ MASI ELI MIKA HAAVISTO EIKÄ JARE LOPEN IHME AUTOILEVALLE SUOMEN SIENESTYSPORUKALLE OLE TÄTÄ AIHEUTTANUT SIIS HUOMMMM
MASI JA JARE EI OLE AIHEUTTANUT TÄTÄ NIIN KUIN MINULTA TÄSSÄ KYSELTIIN JA LÄHES VARMANA TODETTIIN. ÄLKÄÄ S...TANA LEVITELKÖ JUTTUJA MILLÄ EI OLE PERÄÄ!!!!
JA JOS TÄMÄN VAMMAN AIHEUTTAJALLA TAI EPÄILIJÖILLÄJOILLA ON PAREMPAA TIETOA KUN MINULLA JA ON MUNAA NIIN HE VAIKKA SITTEN ITSE KERTOVAT MITÄ OVAT TEHNEET...Minä sitä en ala kertomaan mutta en halua kuulla paskaakaan, enkä syytöksiä että on minun syy, että apparalla ei ole kisaa OLEN JO MIELESTÄNI TARPEEKSI KÄRSINYT TÄSTÄ PASKASTA...

:mad :