![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Suurin hyöty on nopeampi pakki, muutaman etuperivaihteen saa kanssa mutta niistä nyt ei taida olla käytännös kovin paljoa hyötyä. Jossain eestaas hommassa esim. puskulevyn kanssa voi pitää vähän vauhikkaamman vaihteen päällä ja pelata vain suunnanvaihtajan kanssa.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
ei surulla rajaa kun suzukilla ajaa |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Mites tuota 411 mogin ohjausta voisi tehostaahelpoiten, mekaaninen yhteys pitäisi kuitenkin säilyä. voiko tuohon lisätä jotenkin sylinterin? Tai siis voi, mutta mistä ohjaus siihen?
|
|
#5
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
http://www.oldtimerplus.de/angebote/.../sonstige/7406 http://www.youtube.com/watch?v=7sT_J...ailpage#t=197s Sylinterihän on samanlainen kuin vanhojen traktoreiden ohjaustehostimet niin että venttiili on siinä sylinterin päässä ja ohjausvarsi tulee siihen kiinni. Tiiä sitten saisko semmosesta sovellettua ja kuinka paljon siihen saa sepittää ite niin että kelpaa vielä leimalle. |
|
#6
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
TEMÄHIK |
|
#7
|
||||
|
||||
|
__________________
PäHäMa MMC Slck |
|
#8
|
||||
|
||||
|
Sisarukset, "kuopus" -64 ja vanhempi -61, kumpi on kumpi?
|
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Jutustelua | Elmo | Jokes | 0 | 21.08.2006 12:33 |
| Millaisia Unimoggeja siviilissä ja kilpapuolella | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 28.08.2005 20:23 | |
| Mielipide (jutustelua, ei tekniikkaa) | IironSika | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 02.09.2004 20:00 |
| M: Ohi aiheesta, mutta... | bj45lava | O/M/V Muut | 0 | 22.02.2004 19:30 |
| MM-finaalikuvia, aiheesta ja aiheen vierestä | Laskos | Jalkapallo | 0 | 01.07.2002 13:33 |