![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Eikö siinäkin Warnissa ollut muuten jo valmiiksi tehty joku "patentti" , joka sitten petti? Eli ei ollut korjattu jotain juttua oikein/alkuperäisillä osilla?
Meidän ryhmässä viimeisenä päivän särkyi valkoisen patrollin keulasta 10000 ABT. Moottori pyöri mutta rumpu/vajeri lopetti rullaamisen. Ja piti pyöriessää pientä rohinaa. Eli ei mikään ole ikuista. Mekaaniset vinssit on sen verran yksinkertaisia että onhan ne aika luotettavia vanhoina ja huonosti pidettyinäkin, jos vertaa sähkövinssiin. Mutta siis virran loppuminen ei ole mielestäni ongelma ollenkaan sähkövinsseissä sellaisessa "normaalissa" safarikäytössä, varsinkin jos on kunnon laturit ja akut. -- Eino Grön ja ikivihreät tangat....häh? -- |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M: Milemarker 12000 hydraulivinssi | Micked | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 6 | 23.10.2007 20:04 |
M. hydraulivinssi MileMarker ( 9500lbs) | ben | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 27.02.2007 07:12 |
M:Hydraulivinssi | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 25.02.2007 20:29 | |
M:Hydraulivinssi | Traveler | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 10 | 13.02.2006 18:35 |
Hydraulivinssi | Killman | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 19.02.2005 09:42 |