Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Chit-Chat
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin.

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #11  
Vanha 01.09.2012, 17:50
vmt:n Avatar
vmt vmt ei ole kirjautuneena
Veteraani++
 
Rekisteröitynyt: 29.12.09
Sijainti: Vantaa
Viestit: 1.877
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja wuntzikka Näytä viesti
mikäs idea on volvon turbossa, että kellolle menee yks putki ja toinen tulee paluuna imuputken juureen?
eli se lähtevä letku lähtee kompressorin kyljestä kellolle ja toinen palaa kellolta n. 2cm ennen turboa imuputkeen...
Eikös tuo kalvo ja sitä kautta venttiili (tai johdesiivet, jos vnt-ahdin) tottele paine- ja alipainepuolen paine-eroa eikä painepuolen ja ulkoilman paine-eroa? Sitä en tiedä, miksi noin tehty.

Rajattaisiinko sillä ahtopainetta pienillä kuormituksilla eli silloin, kun alipaine on imupuolella suurimmillaan?

Viimeksi muokannut vmt : 01.09.2012 17:55 Perustelu: Lisäystä pienen pohdinnan jälkeen.
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
HILUX- kysy ja vastaa- palsta KepesJokke Tekniikka & Jutustelu 5057 16.07.2025 22:43
Mitsubishi L200 -kysy ja vastaa- Jouni_S Tekniikka & Jutustelu 332 01.04.2023 15:38
Kysy mitä vaan, vastataan ku jaksetaan ! SuurSyömäri Chit-Chat 2358 31.08.2012 20:55
Kysy Piinalta, Piina tietää! piina Kysy Piinalta 0 02.11.2005 22:21
Tuhosinko Bfg MudTerrainit?? ja helmaputkista kysy sippis Tekniikka & Jutustelu 5 02.04.2004 07:20


Sivu luotu: 03:14 (GMT +2).