![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|||
|
|||
![]() Dodiin, nyt se tapahtui taas... Esa käynisteli pikku ferkkun ja asetteli perään vesipumpun. Tästä on kilpailun lähtöön 46 tuntia, niin kysymys kuuluu kuinkapaljon pikku ferkku ehtii tänä aikana kuivattaa ojaa? Toivottavasti Esa katsoo ettei vaan vahingossa ojan kuivatuksen vedet kostuttaisi minkään rastin ympäristöä;)
|
|
|||
|
|||
![]()
Tuossa luonnontieteilijä Esa puhui kohdanneensa metsässä Alces alces:in jonka kanssa piti ottaa tuijotuskilpailu samein katsein. Esa voitti... Tästä voitosta Esa sitten nettosi voittopottina populaation Lipoptena cervi:jä. Niitä muuten sitten riittää...
|
|
||||
|
||||
![]() Hiljaisuus kilpailukeskuksessa klo 23.30
tuosta voisi määrätä jonkin sanktion jos ei osata hiljentyä, viime vuonna meinaan potutti kuunnella humalaisten mölinöitä vielä aamuneljältä...
Ja vielä noista vakuutuksista: helpottaa kummasti jos vakuutukset on kunnossa siinä vaiheessa kun sattuu jotain ja tarvitsee hakea korvauksia. Muutama vuosi sitten TuraOffissa irtosi KooPeeltä pikkurilli, ja kesällä TML:ssä Pyykkipojilta katkeili kylkiluita kun ramppi otti yllättävän lentoradan. Vaikka miten yrittäisi olla varovainen, aina sattuu ja tapahtuu. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() NORT 1 ja NORT 3(03) Lähtee kisakeskukselle päin noin 16:30 |
|
|||
|
|||
![]()
Kolme Rumaa valuu valuu Kokkolasta kohti Turaa, mukava päästä taas kisaamaan pitkästä aikaa (mulla jäi TML väliin muiden kiireiden takia).
|
|
||||
|
||||
![]()
4x4parts matkalla. Kerrankin ehkä? Hyvissä ajoin.
|
|||
|
|||
![]()
Team Mole's Works lähtökuopissa, saavutaan vasta illan hämärrettyä..
|
|
|||
|
|||
![]()
Haukkujen vetoauton moottori disintegroitui vähän ennen Forssaa ja lavetilla olevaa kilpuria joku lähti täältä noutamaan...
|
|
||||
|
||||
![]()
Team Wiljami lähti just mikkelistä. Saattaa mennä aikaiseksi, että ollaan perillä...
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
kaikkemme tehtiin että mitsu olis tuonu perille, ei löytyny vena kopan alta syytä nakutukseen terv. kultapossukerho 42 km kisakeskukseen
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
finland trophy retro 2012 5-6.10 2012 ILMOITTAUTUMINEN AVATTU !!! | mettäsika | Tapahtumat | 135 | 29.07.2013 18:09 |
Suur Maasturite Suvesõit 2012, 05-08.07.2012 | Kynnapas | Tapahtumat | 6 | 23.07.2012 10:13 |
Keltala Swampmonster Racing 2012 10h 26.5.2012 | _hornet_ | Tapahtumat | 30 | 01.06.2012 23:11 |
TuraOffi 2011 | 88 | Tapahtumat | 160 | 14.11.2011 22:09 |
TuRaOffi | Tapahtumat | 267 | 27.07.2010 22:12 |