Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #2  
Vanha 28.08.2012, 18:45
AVRO:n Avatar
AVRO AVRO ei ole kirjautuneena
Sankari
 
Rekisteröitynyt: 10.08.03
Sijainti: Mäntsälä
Viestit: 3.564
Perusasetus

Riippuu flektistä, kunnolliset ropellit taitaa imeä jatkuvaa virtasta 10a->...

Volvossa oli 16" Mr Gasket ja ajoin sitä muistaakseni 12a jännitteenalentimella kun lapun mukaan halus 11,4a. Toimi, mutta aika lämpöisenä oli purkki ja käynnistysvaiheessa se joutui laittaamaan äänestä päätellen kaikki peliin.

Ehkä se olis kuitenkin viisaampi sijoittaa siihen 24v ropelliin?
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG.
RRC 3,9SE -90. Valkoinen.
Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa
Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto"
Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu"
Range Rover P38A -95, purkuraato
Volvo C303, muutti pois.
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bj kysymyksiä? Wille87 Tekniikka & Jutustelu 64 17.09.2020 21:06
kysymyksiä 2l-t 60lantikka Tekniikka & Jutustelu 13 21.02.2012 21:34
Mj kysymyksiä. niko69 Tekniikka & Jutustelu 3 10.06.2010 10:18
Kysymyksiä HJ-45:stä burton Tekniikka & Jutustelu 19 16.05.2009 16:04
2LT-II kysymyksiä Samppa79 Tekniikka & Jutustelu 15 14.08.2006 13:15


Sivu luotu: 11:04 (GMT +2).