![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Riippuu flektistä, kunnolliset ropellit taitaa imeä jatkuvaa virtasta 10a->...
Volvossa oli 16" Mr Gasket ja ajoin sitä muistaakseni 12a jännitteenalentimella kun lapun mukaan halus 11,4a. Toimi, mutta aika lämpöisenä oli purkki ja käynnistysvaiheessa se joutui laittaamaan äänestä päätellen kaikki peliin. Ehkä se olis kuitenkin viisaampi sijoittaa siihen 24v ropelliin?
__________________
Range Rover P38A, bi-fuel. Bensa/CNG. RRC 3,9SE -90. Valkoinen. Jaguar S-Type 3.0 Sport -01, RHD, Lontoossa Rover P6 3500efi -72, "pikkuauto" Jaguar XJ-S V12, series II -89, "kisu" Range Rover P38A -95, purkuraato Volvo C303, muutti pois. |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Bj kysymyksiä? | Wille87 | Tekniikka & Jutustelu | 64 | 17.09.2020 21:06 |
kysymyksiä 2l-t | 60lantikka | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 21.02.2012 21:34 |
Mj kysymyksiä. | niko69 | Tekniikka & Jutustelu | 3 | 10.06.2010 10:18 |
Kysymyksiä HJ-45:stä | burton | Tekniikka & Jutustelu | 19 | 16.05.2009 16:04 |
2LT-II kysymyksiä | Samppa79 | Tekniikka & Jutustelu | 15 | 14.08.2006 13:15 |