Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Yleiset > Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta?
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä.

Vastaus

Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
Vanha 25.08.2012, 09:25
offroadjouni:n Avatar
offroadjouni offroadjouni on kirjautuneena
Super Moderator

Rekisteröitynyt: 10.06.02
Sijainti: Kirkkonummi
Perusasetus

Unohtuipa vastata tähän tuoreeltaan. Katselin kuormitustasoja tuon viestin kirjoittamisen aikaan, ja palvelimen kuorma oli matalalla. En siis nähnyt viitteitä että hitaus johtuisi offipalstastasta itsestään. Joskus satunnaisesti kun itse surffaan mobiilisti, niin yhteys jumittelee aika usein niin että sivut eivät lataudu ollenkaan mutta linkkiä uudelleen klikkaamalla sivu aukeaa nopeasti. En tiedä onko tämä normaalia mokkuloille, vai onko vika omassa nokialaisessa. Kerro kuitenkin jos ongelma toistuu ja koita verrata nopeuksia silloin muihin sivuihin. Koitan värvätä Larsin tarkempaan analyysiin jos jotain selviäisi.

Vastaa lainaten
Vanha 25.08.2012, 20:07
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja offroadjouni Näytä viesti
Joskus satunnaisesti kun itse surffaan mobiilisti, niin yhteys jumittelee aika usein niin että sivut eivät lataudu ollenkaan mutta linkkiä uudelleen klikkaamalla sivu aukeaa nopeasti.
En tiedä auttaako oikeasti vai pelkkään turhautumiseen, mutta kun hakkaa jotain linkkiä kymmeneen kertaan niin tuntuu aukeavan nopeammin silloin kun muuten on hidasta.

Yleensä muut sivut aukeaa nopeasti ja täällä tökkii. Nyt olen koittanut buutata mokkulan kytkyjä aina kun alkaa tökkimään. Joskus auttaa, joskus ei.
Vastaa lainaten
Vanha 26.08.2012, 00:43
Rytö:n Avatar
Rytö Rytö ei ole kirjautuneena
Konkari

Rekisteröitynyt: 02.01.08
Sijainti: Tohmajärvi, Finland.
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivinen Näytä viesti
En tiedä auttaako oikeasti vai pelkkään turhautumiseen, mutta kun hakkaa jotain linkkiä kymmeneen kertaan niin tuntuu aukeavan nopeammin silloin kun muuten on hidasta.

Yleensä muut sivut aukeaa nopeasti ja täällä tökkii. Nyt olen koittanut buutata mokkulan kytkyjä aina kun alkaa tökkimään. Joskus auttaa, joskus ei.
Samanlaista vaivaa täälläkin, mut nyt tällä kellonlyömällä toimii hienosti... Mikä voi olla erilailla kuin vaikka lauantaiaamuna?
Vanha 26.08.2012, 10:07
Super Moderator

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Rytö Näytä viesti
Samanlaista vaivaa täälläkin, mut nyt tällä kellonlyömällä toimii hienosti... Mikä voi olla erilailla kuin vaikka lauantaiaamuna?
Minun veikkaus on että se mokkulayhteys on se mikä jumittaa ruuhka-aikaan. Jos muut sivut toimii silloin normaalisti niin sitten tämä selitys on kyllä vähän hatara.
Vastaa lainaten
Vanha 26.08.2012, 12:37
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Joskus satunnaisesti kun itse surffaan mobiilisti, niin yhteys jumittelee aika usein niin että sivut eivät lataudu ollenkaan mutta linkkiä uudelleen klikkaamalla sivu aukeaa nopeasti. En tiedä onko tämä normaalia mokkuloille, vai onko vika omassa nokialaisessa.
Itsellä täysin sama ongelma Samsungin kanssa. Itse asiassa on melkein pääsääntö, ettei sivu lähde aukeamaan "kerrasta". Linkkiä kun naputtelee aikansa niin sitten pääsee läpi. Aika rasittava ominaisuus palstaa selatessa
Vanha 26.08.2012, 22:25
Super Moderator

Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Heguli Näytä viesti
Itsellä täysin sama ongelma Samsungin kanssa. Itse asiassa on melkein pääsääntö, ettei sivu lähde aukeamaan "kerrasta". Linkkiä kun naputtelee aikansa niin sitten pääsee läpi. Aika rasittava ominaisuus palstaa selatessa
Koskeeko tämä pelkästään offipalstaa vai onko samaa muuallakin?
Vastaa lainaten
Vanha 30.08.2012, 07:34
Sami89:n Avatar
Sami89 Sami89 ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen

Rekisteröitynyt: 08.02.11
Sijainti: Kotka
Perusasetus

Lainaus:
Mulla ainakin vaan offipalstaa.. muut sivut toimii kyllä.
Samsungilla joutuu yleensä 4-5 kertaa painaa jotain linkkiä et se lähtee latautumaan..
Vastaa lainaten
Vanha 30.08.2012, 21:54
autotohtori:n Avatar
autotohtori autotohtori ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++

Rekisteröitynyt: 06.09.10
Sijainti: tukholma
Perusasetus

Toivottoman hidas

Sama mihin sivustolle menee niin aukeavat nopeasti.Ainoastaan offipalstan avaaminen kuluttaa aikaa uskomattoman kauan monesti jätän käymättä kun avaa sivua liian hitaasti.
Vastaa lainaten
Vanha 31.08.2012, 08:10
Filipsi Filipsi ei ole kirjautuneena
Jäsen

Rekisteröitynyt: 05.06.11
Sijainti: Kuusamo
Perusasetus

Mulla myös sama probleema että offipalsta jää monesti lukematta ku on niin hidas.
Muut sivut pelaa kyllä ihan normaalisti.
Vastaa lainaten
Vanha 01.09.2012, 12:38
Heguli:n Avatar
Heguli Heguli ei ole kirjautuneena
Legenda

Rekisteröitynyt: 22.06.06
Sijainti: Espoo / Suomusjärvi
Perusasetus

Lainaus:
Unohtunut vastata tähän mutta tilanne on juuri kuten muutkin jo totesivat, eli vain offipalsta takkuaa.

Joskus aikanaan tätä ominaisuutta ei ollut, eli palsta toimi moitteettomasti. Ei nyt juuri muista koska tilanne muuttui mutta on siitä jo aikaa.
Vanha 01.09.2012, 12:59
Lars:n Avatar
Lars Lars ei ole kirjautuneena
Humble Administrator

Rekisteröitynyt: 22.09.01
Sijainti: Helsinki, Finland
Blog Entries: 2
Perusasetus

Kiitos raporteista.

Noita on aika hankala lähteä tuota pidemmälle tutkimaan ilman lisätietoja.

Offipalstan oma väki testailee palstaa Nokian E72, Samsungin Galaxy S3, Samsung Omnia7, Nokia N9 ja HTC desire laitteilla sekä tietysti pöytäkoneilla Internet Explorerilla sekä Firefoxilla. Liittyminä Elisan mobiili ja sekä Elisan että Soneran kiinteät.

Kaikkien noiden kanssa homma on pelannut kuten pitääkin.

Offipalsta palvellaan useamman noden klusterista joka on ollut suurimmaksi osaksi tyhjäkäynnillä viimeisen tehokkaan noden lisäämisen jälkeen.
Vastaa lainaten
Vanha 05.09.2012, 15:13
kivinen:n Avatar
kivinen kivinen ei ole kirjautuneena
Sankari

Rekisteröitynyt: 13.01.03
Sijainti: Tuusula, Finland.
Perusasetus

Viimeisen tunnin aikana taas ollut tosi hidasta. Olen buutannut mokkulan varmaan 6 kertaa, eikä mitään vaikutusta.

Pariin kertaan tullut yhteyden aikakatkaisu.

Näyttää, että aina kun tökkii, yhteys toimii ulospäin, mutta sisään ei tule mitään?

Nytkin olis mokkulassa täydet kentät, joten pitäisi se 1 mega riehua valtoimenaan.

Pääsen ehkä tällä viikolla koittamaan onko yhteyden nopeudella mitään merkitystä. Vahingossa tuli hankittua joku nopeampi yhteys.

EDIT: Tämä viestin läpimeno noin 3 min, mokkulassa edelleen täydet kentät.

Viimeksi muokannut kivinen : 05.09.2012 15:18
Vastaa lainaten
Vanha 09.09.2012, 11:36
Lars:n Avatar
Lars Lars ei ole kirjautuneena
Humble Administrator

Rekisteröitynyt: 22.09.01
Sijainti: Helsinki, Finland
Blog Entries: 2
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja kivinen Näytä viesti
Viimeisen tunnin aikana taas ollut tosi hidasta. Olen buutannut mokkulan varmaan 6 kertaa, eikä mitään vaikutusta.

Pariin kertaan tullut yhteyden aikakatkaisu.

Näyttää, että aina kun tökkii, yhteys toimii ulospäin, mutta sisään ei tule mitään?

Nytkin olis mokkulassa täydet kentät, joten pitäisi se 1 mega riehua valtoimenaan.

Pääsen ehkä tällä viikolla koittamaan onko yhteyden nopeudella mitään merkitystä. Vahingossa tuli hankittua joku nopeampi yhteys.

EDIT: Tämä viestin läpimeno noin 3 min, mokkulassa edelleen täydet kentät.
Ongelmaa tutkitaan.

Onko sinulla Soneran liittymä siinä?
Vastaa lainaten
Vastaus

Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Hidasta pakkelia? Rekisteröimätön Tekniikka & Jutustelu 16 26.06.2008 21:41

Sivu luotu: 09:58 (GMT +2).