![]() |
![]() |
|
Ongelmia palstalla? Kysyttävää ylläpidolta? Kysymyksiä foorumiin tai sen käyttöön liittyen. Nämä viestit toimivat toistaiseksi FAQ:in tyyppisenä tietolähteenä. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Unohtuipa vastata tähän tuoreeltaan. Katselin kuormitustasoja tuon viestin kirjoittamisen aikaan, ja palvelimen kuorma oli matalalla. En siis nähnyt viitteitä että hitaus johtuisi offipalstastasta itsestään. Joskus satunnaisesti kun itse surffaan mobiilisti, niin yhteys jumittelee aika usein niin että sivut eivät lataudu ollenkaan mutta linkkiä uudelleen klikkaamalla sivu aukeaa nopeasti. En tiedä onko tämä normaalia mokkuloille, vai onko vika omassa nokialaisessa. Kerro kuitenkin jos ongelma toistuu ja koita verrata nopeuksia silloin muihin sivuihin. Koitan värvätä Larsin tarkempaan analyysiin jos jotain selviäisi.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Yleensä muut sivut aukeaa nopeasti ja täällä tökkii. Nyt olen koittanut buutata mokkulan kytkyjä aina kun alkaa tökkimään. Joskus auttaa, joskus ei. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Minun veikkaus on että se mokkulayhteys on se mikä jumittaa ruuhka-aikaan. Jos muut sivut toimii silloin normaalisti niin sitten tämä selitys on kyllä vähän hatara.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Koskeeko tämä pelkästään offipalstaa vai onko samaa muuallakin?
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Samsungilla joutuu yleensä 4-5 kertaa painaa jotain linkkiä et se lähtee latautumaan.. |
|
||||
|
||||
![]() Toivottoman hidas
Sama mihin sivustolle menee niin aukeavat nopeasti.Ainoastaan offipalstan avaaminen kuluttaa aikaa uskomattoman kauan monesti jätän käymättä kun avaa sivua liian hitaasti.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Mulla myös sama probleema että offipalsta jää monesti lukematta ku on niin hidas.
Muut sivut pelaa kyllä ihan normaalisti. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Joskus aikanaan tätä ominaisuutta ei ollut, eli palsta toimi moitteettomasti. Ei nyt juuri muista koska tilanne muuttui mutta on siitä jo aikaa.
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos raporteista.
Noita on aika hankala lähteä tuota pidemmälle tutkimaan ilman lisätietoja. Offipalstan oma väki testailee palstaa Nokian E72, Samsungin Galaxy S3, Samsung Omnia7, Nokia N9 ja HTC desire laitteilla sekä tietysti pöytäkoneilla Internet Explorerilla sekä Firefoxilla. Liittyminä Elisan mobiili ja sekä Elisan että Soneran kiinteät. Kaikkien noiden kanssa homma on pelannut kuten pitääkin. Offipalsta palvellaan useamman noden klusterista joka on ollut suurimmaksi osaksi tyhjäkäynnillä viimeisen tehokkaan noden lisäämisen jälkeen. |
|
||||
|
||||
![]()
Viimeisen tunnin aikana taas ollut tosi hidasta. Olen buutannut mokkulan varmaan 6 kertaa, eikä mitään vaikutusta.
Pariin kertaan tullut yhteyden aikakatkaisu. Näyttää, että aina kun tökkii, yhteys toimii ulospäin, mutta sisään ei tule mitään? Nytkin olis mokkulassa täydet kentät, joten pitäisi se 1 mega riehua valtoimenaan. Pääsen ehkä tällä viikolla koittamaan onko yhteyden nopeudella mitään merkitystä. Vahingossa tuli hankittua joku nopeampi yhteys. EDIT: Tämä viestin läpimeno noin 3 min, mokkulassa edelleen täydet kentät. Viimeksi muokannut kivinen : 05.09.2012 15:18 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Onko sinulla Soneran liittymä siinä? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Hidasta pakkelia? | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 26.06.2008 21:41 |