Jos tuo pukit on samoja, mitä minulla (en muista mistä ostin) niin tuo 2 Ton ei ole likellekkään sama asia kuin nostotarvikkeissa 2Ton!
Nuo minun pukit on niin hentoiset, että uskaltaisimpa melkein lyödä vetoa siitä;
että jos esim. HDJ-80 etuakselin alle laitetaan nuo pukit korkeimpaan asentoon, niin nautaraudasta keikuttelemalla molemmat pukit vääntyisi

Yksi pukki vääntyi kaverilla lähes huomaamatta, oli varmaan runkoaisan alla, ja toista runkoaisaa nostettiin hallitunkilla, siis vedettiin akselipukin kannalta sivuun...
Siis minun mielestä auto pitää varmistaa siten, että kun jotain odottamatonta:
esim. vaihteisto lipsahtaa runko-aisaa vasten tai tunkki lipsahtaa korissa, niin akselipukit tms. huolehtii siitä, että auto pysyy ylhäällä.
Lähes ilmainen henkivakuutus tallille on "vannepukki" siis vanhat vanteet pinossa: alimmaiseksi 16" vanne, päälle 15" jne.
ja vaikka päällimmäisenä on 100A datsunin 12" vanne, niin pari tonnia kestää pudottaa päälle vaaksan korkeudelta, niin vanne pinkka ei anna periksi kuin senttejä!
Toki olishan se hyvä bisnes idea alkaa myymään puolen metrin koivuhalkoja akselipukkeina, ja lisätä huomautus, että pitää tukea kunnolla että ei pääse kaatumaan....