Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 22.08.2012, 20:58
KimmoH KimmoH ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.04.12
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 16
Perusasetus

Tällainen siis 20mm paksuna olisi optimi.

Nuita Trailmaster Stage II paketin mukana tulevia "holkkeja" olen tässä vähän jännännyt, että mahtavatko kestää tuolla pallojen ja tukivarren välissä. 10.9 kovuuksisilla pulteilla tuon kasasin.

Mitä raati sanoo, uskaltaako nuilla ajaa vai puranko pois ja odotan että saan väliin kunnon spacerit ?

Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 23.08.2012, 05:24
Punanenä:n Avatar
Punanenä Punanenä ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 24.06.07
Sijainti: Lahti
Viestit: 968
Perusasetus

Ettei olisi tullut väärinkäsitys noitten holkkien kanssa, Niitä monesti käytetään alatukivarren ja jousilautaslevyn välissä, Siellä no ovat aivan ok mutta muistaakseni kaikki neljä holkkia ovat eripitusia että jousilautanen asettuu suoraan.
Eli holkit alatukivarteen ja laippa yläpalloniveleen
__________________
KEHRUU-RACING
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 23.08.2012, 05:34
KimmoH KimmoH ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.04.12
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 16
Perusasetus

Näiden jousien kanssa ei tuonne alapäähän saa laittaa mitään. Nuo spacerit kuuluvat yläpallojen ja tukivarsien väliin ja nekin vain siksi että camber kulmien säädöt pysyvät säätöalueella.

Tämä kittihän pitää sisällään jäykemmät jouset, iskarit ja nuo sovitepalat camber kulmien säätöä varten.

Noo, pitänee seurailla tilannetta, muuten alusta tuntuisi toimivan hienosti. Niin ja TUV-hyväksytty settikin tämä on joten voisi kuvitella, että ajaakkin tällä uskaltaa

Viimeksi muokannut KimmoH : 23.08.2012 05:39
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 23.08.2012, 21:12
KimmoH KimmoH ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.04.12
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 16
Perusasetus

Niinpä niin, eipä ne kauaa kestäneet. Aloin ihmetellä paukahdusta kun peruuttaessa polkaisi jarrua. Lopulta paikallistin paukahduksen kuskinpuolen yläpalloon. Kiristin pultteja hieman ja ensimmäisellä jarrutuksella ei mitään mutta toisella kuului taas paukahdus. Eikun kiristämään takaisin ja ilman sen suurempaa voimankäyttöä yksi pulteista poikki ja toinen oli jo valmiiksi hieman mutkalla. Eli nuilla pötkylänmallisilla spacereilla mitään tehnyt, onneksi ei ajossa hajonnut. Punanenä oli aivan oikeassa!

Tässä pulteista kuva...

Viikonloppuna alle vaihtuu takaisin vakio kilut ja kalut. Jatketaan harjoituksia joskus tulevaisuudessa kun saan kunnollisen laipan tuonne yläpäähän.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 10.09.2012, 07:21
KimmoH KimmoH ei ole kirjautuneena
Aloittelija
 
Rekisteröitynyt: 12.04.12
Sijainti: Jyväskylä
Viestit: 16
Perusasetus

Lähestyimpä aihetta toisesta näkövinkkelistä ja unohdin nuo yläpään spacerit kokonaan. Vaihdoin yläpuolelta rajoitinkumit hieman matalemmiksi ja camberin säätövaratkin riittivät tällä 50mm korotuksella hienosti, joten ongelma ratkesi näinkin
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
M:Hiluxiin spacereita Hharri O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 17 04.09.2012 21:09
Spacereita ja korotuspalikkaa... Filipsi Linkit 3 17.03.2012 22:56
mistä arb? nuti-90 Tekniikka & Jutustelu 1 03.02.2012 00:03
Myydään Paljon HILUX osaa ja SPACEREITA! Morjenz O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 05.12.2009 14:39
Ostettu Spacereita Dryse O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 03.09.2008 11:27


Sivu luotu: 00:14 (GMT +2).