![]() |
|
|
|||||||
| Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
|
||||
|
||||
|
Eikä kurennosti reenaamaan sinne ei podä ottaa tosissan noita kisoja
hä ja kaikki kirjoitukse ovat muistin varaisia,eli ei kovin luotettavia koska yleensä en illalla muista mitä aamulla söin vai söinkö ollenkaan. Ja omituiset sanat saattaapi johtua tän noupädin kosketus näppäimistä, ku tulee näitä harha/viereisiä kirjaimia |
|
|
|||
|
|||
|
jep kova reenipäälle eli edellisenä päivänä linkku pesuun ja jääkaappi päälle, ruuat sisään ja auto trailerille ja varikolle humppaamaan ja sit ollaan ihan kurko kunnossa ja otetaan ainaski kymmenen kertaa enempi pisteitä ku norskit ja swedut yhteensä.
VIIITSI VITSI HAITTAAKSE????? Ja Reima onhan aurinko tilattu kisa ajaksi ja viikko sitä ennen? Tai muuten masi on taas niin HIRVEEN SIIS HIRRRRRVEEEN HUMALASSA !!!!!! |
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|||
|
|||
ILMOITTAUTUMINEN KILPAILUUL
HEI KAIKKI nORDIC TRIALIIN ILMOITTAUTUVAT. MEITÄ ON MUUTENKIN VÄHÄN (MÄÄ VAA) TÄÄLLÄ TEKEMÄSSÄ NÄIT KIRJALLISII HOMMII NII OLKAA NIIN YSTÄVÄLLISIÄ ETTÄ TÄYTTÄISITTE ILMOITTAUTUMISKAAVAKKEEN JOKA ON TÄSSÄ LIITTEENÄ JA SITTEN SÄHKÖPOSTINA MULLE EI MUUTEN MUT MEIRÄN TYÄT HELPOTTUU KUN TE HYVÄT KILPAILIJAT TEETTE OMAN OSUUTENNE ILMOITTAUTUMISEN SUHTEEN SELVÄSTI.
kiitos
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Kuulostaa hyvältä...Anteeksi maalaisuuteni, muuta saako sinne kilapilu paikalle jonkinlaisia koortinaatteja (mieluiten osotetta), jotta myös lahelaiset turistit löytää paikalle? Suunnistustaidostanihan mä olen jo kuuluisa! Vai oliko ne jo jossain? |
|
|
||||
|
||||
![]() Tuossa nyt äkkiseltään tuollainen. Googlemaps löytää paikalle, kun laitat hakusanoiksi Palovuorentie, Raisio.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
|
|
|
|||
|
|||
|
Ja juuri saadun tiedon mukaan on Raision keskustassa olut- ja viini festarit ko päivänä. Liput näytti olevan 10€ kpl ja päättyy klo 02.00. Naamakirjassa on jotain juttua.
|
|
|
|||
|
|||
|
Lainaus:
Mä soitan sit sieltä luumäeltä, ihan tampereen läheltä ku oon vähän (taas) eksynyt? |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Nordic Trial | Saija | Tapahtumat | 188 | 21.10.2017 21:09 |
| Onko OFF ROAD trial-kilpailijoita 2012 | RJCOBRA | Tapahtumat | 51 | 28.05.2012 19:49 |
| PERUTTU! 4x4 Jamboree ja Nordic trial "rakka race" 5.-8.7.2012 PERUTTU! | Team Lypsikki | Tapahtumat | 67 | 20.02.2012 22:18 |
| Nordic Trial 2012 vai 4x4Jamboree + Nordic Trial 2012??? | Jare | Tapahtumat | 51 | 07.10.2011 15:28 |
| Nordic trial | Junde | Tapahtumat | 2 | 30.08.2010 10:38 |