Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 21.08.2012, 20:14
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.076
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja 4runner 3.0 td Näytä viesti
no ei oikestaan ainahan nuissa retku keuloissa on se ongelma ku oikeen veättää että vetää auraukselle sen kun on joku INSINÖÖRI suunnitellu päin persettä...
Se minnekkään vedätä kun on puslat kunnossa. Hienosti pelaa.

Näitähän IFS:iä (Independent Front Suspension) on ainakin kolmee erilaista Toyotoissa, 4Runnerista/110 Hiluxista tuttu vääntösauva ylätukivarteen -versio, HDJ100:n vastaava mutta alatukivarteen vääntösauvattu, ja sitten uudempien Land Cruiserien/Hiluxien/FJ Cruiserien joustintukiversio. Tässä viimeisin hieman modattuna:

Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Bj 75 keula vatkaa Tekniikka & Jutustelu 2 02.12.2006 10:59
rengas vaiko vanne vatkaa...? Tekniikka & Jutustelu 1 04.05.2006 02:53


Sivu luotu: 14:34 (GMT +2).