![]() |
![]() |
|
Tapahtumat Kisat, kisatulokset, safarit, ajopäivät, kokoukset, yms. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
||||
|
||||
![]()
alanmiehet.com #3 |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Vieläkin kutittaa ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Kiitos myös minun puolestani vielä kertaalleen tätäkin kautta kaikille niin paikalla kuin myös hengessä mukana olleille.
Jaloista on jo pahin punoitus kadonnut,eli ei niissä ole (eikä ole muutenkaan koskaan ollutkaan) mitään kuvaamisen arvoista. Jos jonkinasteista mielikuvaa haluaa yrittää visioida niin värisävy oli jotain keitetyn ravun ja ylikypsän kinkun kombinaatiota ![]() Seuraavaa vuotta ja katkaisuhoitoa aloitellessa/odotellessa,näköjään vieläkin teamleaderinä Örkki ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
|
||||
|
||||
![]()
Kiitos kaikille paikalla/hengessä mukana olleille!
Oli kyllä mahtava reissu, huumoria oli ilmassa enemmän kuin paljon ja niin pitää ollakin! Harmi että etuakselista hajoslukko jo heti ekalla jaksolla ja kun varaosia ei löytynyt niin ei auttanut kuin hitsailla "kemppi-lukko". pistetilasto ei näyttänyt muuten niin pahalta, mutta tää on sitä motorsporttia ![]() korjauspaikkalla saatiin myös apuja niin erittäin paljon kiitoksia niistä! lisäilen pikkuhiljaa kuvia myös tänne.. |
|
||||
|
||||
![]() itse en tuota nähnyt mutta ymmärtääkseni, perässä oli spooli ja vetoakselit oli kytkettävät |
|
||||
|
||||
![]()
Paraatiajoa
me Esa ja Jari Reima ja Päivi Tumppi ja Putkari Aapeli ja Sami |
|
|||
|
|||
![]()
Omasta puolesta myös iso kiitos kaikille asiaan sekaantuneille eritoten Rouva ja Herra Lehdolle
![]() Muutama kuva tarttui kännykkään |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Öööö tota
Arvon herrat jotka asioista jotai tietää niin vois kommentoida alla olevan linkin videon tapahtumia.... Eli saako jatkaa kilpailua kuten tässä jatkettiin ????????????????????????
http://www.youtube.com/watch?v=0jQX5FsAPrM |
|
|||
|
|||
![]()
No näytti ihan kaadolta mutta tais olla vaan ruotsalainen huilitauko selällään
![]() EI SAA. |
|
||||
|
||||
![]()
Mä tuossa yritin tavata sääntöjä kun ulkomuistista vetäisisin että saa jatkaa...
Voimassa systeemeissä 1 ja 2 Jos jaksoa ei suoriteta oikein, on se 50:n virhepisteen arvoinen. Jakso ei ole oikein suoritettu jos: a) Auto koskettaa väärää porttia b) Kuljettaja keskeyttää jakson mistä tahansa syystä c) Auto tarvitsee ulkopuolista apua d) Jaksoa ei ajeta loppuun (”E”-portti) – maalilinja e) Auto ajautuu kokonaan ulos jaksolta f) Jos osakin autosta menee lähtölinjan (”A” –portti) yli g) Kuljettaja tai apukuljettaja riisuu kypärän tai avaa turvavyön h) Lippusiima katkeaa joko auton, kuljettajan tai apukuljettajan toimesta i) Kuljettaja tai apukuljettaja koskettaa merkkiä kädellä tai muuten pyrkii estämään lippusiiman tai sitä tukevan kepin katkeamista, tulkitaan tämä samoin kuin se olisi katkennut j) Jakson maksimiaika tulee täyteen k) Systeemissä 1: kun auto tai edes osa siitä koskettaa tai läpäisee jo suoritetun portin porttilinjan [Suomalainen tarkennus, aina jos jakso jää kesken niin se lasketaan kohdan D mukaan, eli 50 pistettä ajamattomasta maaliportista + muuta ajamattomat portit + muut keskeytykseen asti saavutetut virhepisteet] Kaikissa edellä mainituissa jakso keskeytetään välittömästi. Näin kesken työvuoron luin siis vaan tuon kohdan... |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Miksi ei saisi jatkaa,jos ei koskettanut pyöriessään vääriä keppejä tai katkonut siimaa? Tuossa Saijan listauksessa ei ollut minun mielestä mitään,miksi olisi pitänyt keskeyttää? Tulihan Jarekin Huhmarin kisassa aikoinaan Mogsterilla maaliin kyljellään ja sai silti suoritetun jakson. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Ei mielestäni löydy säännöistä pykälää joka kieltäisLainaus:
Niin harmittavaa kuin onkin niin säännöissä ei näyttäs olevan mitään mainintaa kaadosta eli periaatteessa kaadon jälkeen saa jatkaa, jollei ole käytetty ulkopuolista apua auton pystyyn saamiseksi eikä kuski ole tehnyt muutakaan säännöissä mainittua joka keskeyttäisi suorituksen. Tuo Dahlin kaato oli sääntöjenmukaan siis pelkkä peruutus ![]() ![]() ![]() Peruutus on kun auto ajaa taaksepäin, pyörii taaksepäin tai liukuu taaksepäin. Jos auto pysähtyy ja jatkaa edelleen pysähtymisen jälkeen matkaa taaksepäin, tämä tulkitaan samaksi peruutukseksi. Uudelleen peruuttamiseksi katsotaan jos auton matka katkeaa eteenpäin suuntautuvaan liikkeeseen (lisävirhepisteet).) Kun tuosta videosta ei oikein selviä rikkoiko pyöriessään jo ajettuja porttilinjoja ![]() ![]() Ja jos säännöt jatkamisen olisivatkin kieltäneet niin tuosta tapahtumasta, mikäli sitä ei järjestäjät ole huomioineet, olisi pitänyt tehdä protesti paikanpäällä protestiajan puitteissa ![]() ![]() ![]() Viimeksi muokannut Byrocrat : 16.08.2012 20:57 |
|
||||
|
||||
![]()
Pikku tauko....
Joo, siis itse olen aina tuominnut Trialissa, että saa jatkaa ja maalin jälkeen kaatokatsastus. Näitä tällaisia näin useita mm. Norjassa 2008 sillä mun "helpolla" jaksolla ja silloin ainakin sääntö oli tuo että jos itse pääsee eteenpäin niin anti mennä... Mähän en ole jaksolla tainnut tuon jälkeen ollakkaan, joten jos on muuttunut säännöt niin asia eri. Onko sääntö oikea, siihen en ota kantaa. Turvallisuusaspektihan olisi kait se ainoa peruste keskeyttää jakso kaadon jälkeen. Ja tauko ohi. |
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
jaksotuomari pistää pelin poikki ,jos tulee selkeä turvallisuus riski (kaaret reilusti solmuun, pensaa alkaa vuotaa, yms..) näin mä olen ymmärtänyt ja tottakai kaato katsastus jakson jälkeen! ja niin se sääntö on hyvä ollakin että jos tolleen pehmeesti kaataa ja jää pyörilleen niin jakso loppuun. katsojillekin viihdettä parhaimmilllaan! Ingemar kertoikin itse tuosta kaadosta, mutta sen verran oli kielimuuria että ymmärsin sen kaatuneen erilailla.. pirun komea suoritus!!! |
|
|||
|
|||
![]()
Mieki jutelin sen kanssa tosta kaadosta ja miusta se selitti sen erilailla. mut ehkä ei itekkää siin vaihees viel tienny et miten oli pyöriny tuol rintees. Ku sano et vähäaikaa piti kattella ympärillee et minne suuntaa lähtis yrittämää seuraavaa porttia.
![]()
|
||||
|
||||
![]()
Toihan meni komeesti!!!! Joskus muinoin Eurotrialeissa tais olla sääntö, että kaatoon piti suoritus lopettaa. Mutta kun porukka ajoi kyljelleen ja siitä taas takas pystyyn, niin sääntöjä piti muuttaa. Ja mun mielestä ihan hyvään suuntaan.
|
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Pari jaksoa kerettiin ajaa ja etulukko lopetti toimintansa. ei auttanut kun tutkia vikaa. koska täällä tarvii etulukon!
Joo-o jotain oleellista puuttuu.. ei oo lukon kytkentäholkkia ollenkaan oli siellä monella muullakin korjattavaa purettava se oli juu saatte tosta meidän toisesta autosta perämurikan, jos puratte itse.. kiitti, mut ei kerkee! Sähköliimaa! Najamog ilmassa ja ihme että oli kuumin päivä, liki 40 astetta.. jaa hiki, no vähän ehkä.. no, nyt Mikakin osaa purkaa ja kasata Mogin akselin ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Joo, ja jos meinaa unohtua jotain ni voi kattoa nää step-by-step ohjeet aina täältä
![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() HIRVEE DARRA !! MIKALL TOS KUVAS ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ei kai
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() No joo, ehkä vähä ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Suunnistuskisat 2012? | Jare | Tapahtumat | 20 | 17.11.2011 18:27 |
Nordic Trial 2012 vai 4x4Jamboree + Nordic Trial 2012??? | Jare | Tapahtumat | 51 | 07.10.2011 15:28 |
Myyty Blueray 2012 elokuva | Ex_inkkari | O/M/V Muut | 2 | 17.03.2010 23:02 |
maailmanloppu 2012 | HV | Chit-Chat | 5 | 18.01.2009 14:30 |