![]() |
|
|
|||||||
| Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
||||
|
||||
|
rauta on komiaa ja tulta syöksee !!! kohta pitäis keksiä ja päättää tuon perän toiminnot,eli: osastoa underfloor of sleepingarea pähkäillessä, vailla viimeistä metriä... ISOlta näyttää, mutta "mitä isompi sitä parempi" tupataan sanomaan
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#2
|
||||
|
||||
|
Aika korkeelta näyttää, tulee vissiin seisomakorkeus tohon takaosaan? Jos siintä apurungosta ja sen kiinnityksestä saisit kuvia niin kiinnostusta ois täälläkin suunnalla.
|
|
#3
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
Edit: Joo, ei muuta ku tämmösestä sivuprofiili:
Viimeksi muokannut -MaTTi- : 15.08.2012 21:17 |
|
#4
|
||||
|
||||
|
Täytyyhän se 190 cm olla, vaikkei omaa vartta oo kuin 177 cm. Suihkussa kun ei meinattu kyykkiä
![]() Kokonais korkeus tulnee olemaan noin 3500 mm Tuon perän osalta pohdintaa aiheuttaa aukeavan tavaratilan rakentaminen makuukammarin alle, eli sänky ihan perälle, ja sen alle tavaratila jonka pohja putoo alas, ja kokoa ois kiva olla sen verran että mahtuu tarvittavaa rekvisiittaa, vaikkapa enduro tai mönkkäri, melkolailla tuon -MaTTi- kuvan mukaisesti... Vaan putoaako se hydraulisesti, vaiko jotenkin muuten ![]() EDIT: siis tuohon tyyliin:
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 15.08.2012 21:35 |
|
#5
|
||||
|
||||
|
Eiköhän se jo itsekin tuumailemasi takalaitanostin olis paras ratkaisu. Nostaa vaan sit tasaltaan ylös + laitalukot kiinni. Tai toisaalta ei kai se mönkkäri kovin kyttyrää tykkäis jos sitä vaikka kuskais 45° kulmassa sivuttain. Vai tuleeko tilanahtaus eteen?
|
|
#6
|
||||
|
||||
|
Tossa pee:n kuvassa näyttäs niinku ois rullaketjuilla tehty. Sillä sais kyllä melko helposti, pysyy joka kulma samassa tahdissa ja jollain vaikka vinssistä pöllityllä sähkömoottorilla vois pyörittää.
|
|
#7
|
||||
|
||||
|
-MaTTi- on jyvällä,
mönksy kulkis kallellaankin, mutta mopedit ei... ja kyllä mukava olis jos ja kun mitä ikinä kyytiin tuliskaan, olis lattia ainakin lähtökohtaisesti vaaterissa - tää on just nyt se dilemma, ratkaisu pituuden, peräylityksen ja jättökulman suhteen... hassua, kun mittoilin isohkoa mönksyä (660Grizzly), vjenäjän mopedia K-750 sivuvaunulla, ja pienehköä enskaa x 2, niin tilan puolesta tuntuis mahtuvan, siis yks kerrallaan tai kaks enskaa
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#8
|
||||
|
||||
|
No mutta kaikessa tässä pähkäilyssä on se hyvä puoli että ei tartte miettiä kestääkö auto ja riittääkö painot, saa tehä just sellasen ku tuntuu hyvältä. Ducato-alustaisen nykyhöttöauton takatalliin on 100 kilonen skootteriki jo kantavuuden ylärajoilla, B-kortilliset siedä sitäkään ku menee kantavuus yli.
|
|
#9
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
__________________
HILUX 2019 |
|
#10
|
|||
|
|||
Tee teleskooppitalli Nopolle tms. "vararenkaalle"?
Siis semmoinen, että voi kuljettaa tiekäytössä vaikkapa enduroja pystyssä, ja kun
siirrytään tosi off road uralle, kanavien ylityksiin yms niin "vararenkaalla" käydään tiedustelukeikalla, ja jätetään se sitten kanavan vastarannalle, Ja teleskooppitalli nostetaan yläasentoon jättökulman parantamiseksi. -> talli liukuu vaikkapa sisäkkäisten neliörofiilien varassa, ja lukittuu hiljaiseksi myös väliasentoon, ja tallissa omat matalat seinät, että asfalttiasennossa kukaan ei käpälöi "vararengasta" Ja olisko syytä miettiä vetokoukkua? olis nimittäin soppeli veturi esim. jollekkin pienelle veneelle, vois käydä kaikuluotaamassa oikean reitin isompiin vesistön ylityksiin tms. Toki tuo talli-vetokuoukku yhdistelmä aika haastava, mutta eihän tuota tallia katsasteta, sillä sehän on tuon asuntokorin kanssa samaa vaihtokoria, siis kuormaa? siis Vetokoukku pulttikiinnitteinen tms, ja suht`helposti irroitettava/kiinnitettävä. Ja maastossa voisi olla jopa korkeussäädettävä hydraulisesti tms. |
|
#11
|
||||
|
||||
|
Paljonkos tuo on korkea ohjaamon kohalta?? Meinaan jos ne enskat ja mönkkärit nostaisi sinne katolle??
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
|
#12
|
||||
|
||||
|
Lainaus:
...ööö - ei ! sinne on tarkoitus tulla muuta...
__________________
- Levannon We(l)ho - |
|
#13
|
||||
|
||||
|
__________________
HJ61 MMC |
|
#14
|
||||
|
||||
|
....kuvia:
apurungon kiinnitys runkoon, varsinainen kuormakannake, sallii rungon kiertymisen: keskilinjan kannatusta / "laakerointia", edessä ja takana sama rakenne, eteenpäin vielä iskunvaimennus: takimmainen, turvakenkä rungolla, apurunko laakerointeineen tuossa palkkien välissä, hiukan vihertävämpänä: ja siskokset:
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 17.08.2012 20:46 |
|
#15
|
||||
|
||||
|
Montako noita apurungon kiinnikkeitä on, en oikein päässyt jyvälle?
Proto-sisussa on lava kiinni neljästä kohtaa. Jokaisella sivulla on kiinnike keskellä.
__________________
Size does matter, Sisu A-45 projekti
Sisu-harrastajien palsta, SISUA.net Myydään: Pajeron osia, Uusia ja käytettyjä maastokuorma-auton renkaita, 50-80 luvun euro ja japsi henkilöautojen osia, sekä perseestä perämoottoriin! |
![]() |
| Luokat |
| mercedes, mersu, unimog |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Myyty M: Unimog U1700L Huippu! | Varakone | O/M/V Ajoneuvot | 12 | 06.11.2011 20:29 |
| Unimog | pekkasforest | Tekniikka & Jutustelu | 17 | 21.09.2009 18:52 |
| Myydään Unimog 406 - 121 - 4 x 4 | carf9927 | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 21.09.2009 16:34 |
| o: unimog | O/M/V Ajoneuvot | 0 | 02.08.2006 21:14 | |
| O: Unimog | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 07.06.2006 21:11 | |