![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
![]() ![]() ![]() P.S. Ovista saattavat nurista, ku pitäis olla min konepellin tasolla, mutta ei tuo siihen kaadu. Laitat ne "pikkujutut" valmiix ja tuut ajamaan!!!
__________________
--------------------------------------------- # # # Jos se ei satu, silloin se maksaa... # # # --------------------------------------------- |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Tämäkin valmistui, mut vähän ongelmia oli kisassa lämpöjenkanssa ja tuntui aikaherkästi alkavan polttamaan öljyä
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Nyt olis moottori vaihdettu nokalle ja saatu käymäänkin
![]() Kertokaas mielipitetä syylärinjäähdytykseen, että ilma konehuoneen suuntaan vai konehuoneesta nokalle päin?? Niin ja syyläri omalla paikalla nokalla... |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Ulkoa jäähdyttimen läpi konehuoneeseen.
|
#5
|
||||
|
||||
![]()
IMHO ja mielellään (tehokas) flekti syylärin takapuolelle TIIVIISEEN tuulitunneliin.
Varmistathan myös lämpimän ilman poispääsyn konehuoneen takaosasta. |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ei mahdu oikein takapuolelle flekti, et pitäs melkein olla etupuolella...et suunnittelin etupuolelle tuulitunnelin kasnssa??
Viimeksi muokannut Jii-Jii : 21.06.2013 10:41 |
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Btw. miks sen syylärin pitää olla siellä konehuoneessa? |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
m: pro-modikilpuri (jömbis) ei enää myynnissä... | Jii-Jii | O/M/V Ajoneuvot | 14 | 04.02.2008 21:34 |