Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #9  
Vanha 11.08.2012, 09:54
TeaM-PKR:n Avatar
TeaM-PKR TeaM-PKR ei ole kirjautuneena
Aktiivijäsen+++
 
Rekisteröitynyt: 11.05.10
Sijainti: Viitasaari
Viestit: 401
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Jappi Näytä viesti
Td karsinan pumpussa on sitten se sähköinen ennakonsäätö... Eikä ihan satasella sovi samoille merkeille eri moottoriin vaan pitää kellolla ajoittaa...
Tätä väitettä en kyllä pysty allekirjoittamaan tämän pumpun osalta. Ainoat sähköt pumpussa ovat jakopäästä katottuna vasemmalla ilmeisesti joku pumpun ratasta lukeva pyörimis anturi ja sammuttimen takana oli epoksi möykky jossa luki "fuel cut control" jonka poistettua alta paljastui ihan normaalin näköinen sammutus solenoidi joka naksahtaa kun siihen virta tuodaan. Käsittääkseni sisäisen ennakon säätö on pumpun oikealla puolella alaosassa, ja näyttää kyllä niin mekaaniselle kun vakiopumpussakin.. lisäksi oikealla puolella on nesteen lämmön mukaan.. onko sekin nyt sitten ennakkoa säätävä laite??? Muuutta taitaa mennä kellohommiks..
__________________
Jos se on Toyota, sen voi korjata
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
12-HT Pumpun säätö? tkomulainen Tekniikka & Jutustelu 29 29.08.2011 20:06
Bj:n pumpun vaihto uudempaan malliin Bj 40 Tekniikka & Jutustelu 8 07.06.2011 21:33
Lj-70 pumpun säätö jukos Tekniikka & Jutustelu 9 11.05.2009 22:58
pumpun ajoitus LJ-70 jukos Tekniikka & Jutustelu 1 21.03.2008 14:01
Pumpun säädöistä hj 60 Tekniikka & Jutustelu 4 10.08.2005 13:43


Sivu luotu: 09:48 (GMT +2).