![]() |
![]() |
|
Chit-Chat Tämä foorumi on tarkoitettu epämääräiseen jauhamiseen, eikä asian ole pakko liittyä suoraan offroadiin. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#101
|
||||
|
||||
![]()
Tänään leima nuppiin ja rekkaan, eli berttaan ja peräkärriin.
Kärriin piti vetää ennen konttoria uusi kaapeli toiselle puolelle kun oli vilkun johto muuttunu puolijohteeksi eli jännite tuli lampulle mutta virta ei. ![]()
__________________
Oli kysymys mikä tahansa niin vastaus on TOYOTA V..tut se mitään heikkoa ole... Antsa. The member of Lahnajärven moottoriurheilusukeltajat Ry. Only tool you need to keep your TOYOTA running, is welding machine. Ostetaan Bj kuskin ovi. Pyyhkijän moottorin koppa. Jyrsitään Kantoja. Piikataan betonia eli tallin lattiat ym.Sekä muut Bobbari ja mönkkärityöt. 0500-752101/Antsa Honda Rincon 650 ym.Työmönkkärijorinat löytyy tästä Antsan Tuubi |
#102
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() ![]() Jos niitä työkaluja ei ole mukana niin soitto kaverille, emännälle, autokorjaamoon tai vaikka joulupukille ja apuja sinne konttorin pihalle.
__________________
Tumpula Racing Team |
#103
|
||||
|
||||
![]() Niinpä...Lainaus:
![]() |
#104
|
||||
|
||||
![]()
Tänään tuli konttorilla vierailtua, tai no oikeastaan kahdella konttorilla.. Ensimmäisellä eivät suostuneet laittamaan gen2 pajeroon 33" renkaita otteeseen vaikka maahantuojalta lappu olikin. Kuulemma pitäs olla maahantuojan lappu siitäkin, että jarrut ja pyörän-navat vastaavat sitä pajero mallia missä on 31" renkaat alkuperäisasennuksena..
![]() ![]() |
#105
|
|||
|
|||
![]()
Tänään tuli hylky käyttis 740 td Volvoon. Eipä pahoja, kässärivaijeri poikki ja päästöt lähes 2x sallitut. Vaijeri tuli jo vaihdettua enää pitäis pumpusta vähän ahdon alaista syöttöä pienentää ja käydä leima hakemassa. Taisi olla vielä rekkarin valo pimeenä ja äänimerkki mykkä. Öljyä vuotaa kyllä siihenmalliin että 3 tippaa jäi jo nosturin alle eikä siitä mitään sanomista
![]() |
#106
|
||||
|
||||
![]()
Miten ton öljyn vuotamisen kanssa yleensä? Kerran tuli käytyä konttorilla ja venakopan tiiviste oli mallia seula. Setä ei sanonut mitään asiasta kun avasi konepellin ja vaikka tiputti nosturille kans jonkin verran, ei edes maininnut asiasta. Siis mikä katsotaan sellaiseksi vuodoksi että ei voi läpi päästää?
__________________
"Suunnitelmien mukaan mennyt remontti".....kato kun sekin viel joku päivä nähdään. |
#107
|
||||
|
||||
![]()
tuntuu olevan sekin katsurista kiinni. työkaverille naputettiin vw golffin öljyvuodosta kun näky öljypohjan nurkasta tippa roikkuvan silloin tällöin ja oli myös yks hylkyperusteista.
|
#108
|
||||
|
||||
![]() pitkään piilotellut vika
Takana kolahteli kovemmassa montussa mutten mitään löytänyt useammallakaan hakusella, eikä huomannut katsurikaan viime käynnillä. Huomautuksitta läpi - eilen hiffasin että vasemman takakallistuksenvakaajan pystytangon yläpää on korkannut komeasti läpi korvakkeen ja tappi hakkasi runkoa vasten. Nissan "maasturi" vm 87...
|
#109
|
||||
|
||||
![]()
Jeeppi (-91 xj) meni läpi ilman huomautuksia. Päästöt oli hirveät mutta kun katottiin konttorin koneelta niin eihän se ole edes vähäpäästöinen. Eihän siinä tarvii sen mukaan olla edes katalysaattoria. Otteessa kuitenkin lukee käytettävä lyyjytontä polttoainetta.
Täytyy kuitenkin alkaa selvittää mikä siellä oikein mättää kun päästöt on mitä on. Jos vaikka kulutus pienenis.
__________________
Juuri tästä kyseisestä asiasta mitään tiedä.. |
#110
|
||||
|
||||
![]()
Ivecoa käytin asemalla viikko sitten, vikalistaa tuli jonkin verran ja ajokielto kun ei takana ollutkaan jarruja??? Kässärikin otti heikosti.
- valojen suuntaus liian ylös > säädetty alemmas - raidetangon päät väljät > vaihdettu uudet - rekisterikilven valo puuttuu > asennettu valo - oikealla takana ruostevaurio runkopalkissa (pieni onneksi) > hitsattu lattaraudasta paikko - Ruostevaurio korissa hytin takana ja koteloissa > hitsattu uutta peltiä - oikean etujarruputken tuenta puutteellinen > laitettu putki takaisin kiinnikkeeseen - takajarrut, ajokielto > vaihdettu jarrukengät, herkistelty sylinterit ja ilmattu - käsijarruvoima riittämätön > uusi käsijarruvaijeri (takavaijeri paripyörille) Ei niin paha, haljenneesta tuulilasista ei sanonut mitään...päästömittauksen olin teettänyt jo aikaisemmin ja se oli OK. Tänään aloitettu korjaukset purkuhommilla...takajarrurumpu ja hytin tyhjennys/apparin penkki irti jne... EDIT: Kaikki tuli korjattua ja uusintakatsastus meni läpi ilman sanomisia. ![]()
__________________
---------------------------------------- If it works, tear it apart and find out why! https://roverfriends.fi/palsta/ ![]() 3 Amigos-never travel alone Viimeksi muokannut Kaitsu67 : 14.09.2012 10:18 |
#111
|
|||
|
|||
![]()
Ulkoistin hiluxin katsastuksen tänään velipojan huoleksi ja leima tuli, mutta ei mutinoitta. Väitti katsastaja että renkaat ei ole oikein tieliikenne kelpoiset. Alla on insa turbo special track kooltaan 235/70-16. Ja tämä oli vain suullinen huomautus. Kyl ne mun käsittääkseni on tieliikenne kelpoiset kun on tota pintaakin reilusti.
![]() |
#112
|
|||
|
|||
![]()
Läjä meni huomautuksitta läpi
![]() ![]()
__________________
Ihminen voi lähteä Koskista, mutta Koski ei lähde ihmisestä |
#113
|
||||
|
||||
![]()
Laakista läpi ilman mitään huomautettavaa. Mut hiukan jäi käsijarrun 50% heitto vaivaamaan ja vielä uusilla hiluilla
![]()
__________________
Joka toiselle kuoppaa kaivaa, saa siitä palkan ![]() |
#114
|
|||
|
|||
![]()
noo mäntyharjulla käytin gemssin leimalla vuosi sitten ja inssi ei osannut ajaa manuaalijenkki pikapilla...
rytäs ensinnäkin puolella kaasulla (taas) käyntiin ja ykkönen tupaan, ei kun menoks, samassa korahtaen vetää kakkosta ja töötti laulaa, pissapojasta ruiskuaa vettä sekä pyyhkijät heiluu. sen jälkeen hallin ympäri ottaa päästöt, pari polkasua ja hyvältä näyttää, eihän se ees savuta ![]() toinen oli sitten k1 mikkelissä... bluebirdin pohjaa koputellessaan (lue hakkas jollain rengasraudan tapaisella puolen metrin vauhdilla pohjaan!) että on vähän pehmeetä tuossa. meinasin sanoa, et meneehän se uudestakin autosta tuollasella hakkaamisella läpi ja lyöppäs vielä kerran, ni kumautan kupoliin sua justiinsa tästä välistä... ja sillä reissulla tuntui taas vikalistaa löytyvän kaikenmaailman paskanjauhannasta. toiselle konttorille ja leima tuli. ja 740 volvosta etsivät kerran oikein urakalla vikaa, kolmesti nosturilla ylös ja ravistelua..
__________________
t5 portteri -07 mitsu ällä200, -06, 4x4, manual, 31" kummipyörät |
#115
|
|||
|
|||
![]() Hyväksytty....
Hyväksytyt paperit sain ja kilvet mukaan... Tapaus on 2007 poistettu rekisteristä, ja ostettu sit joskus vuonna 2008 toiselle, jolta itse sit 2009... Itse siihen vähän peltitöitä tehnyt ja pihassa pörräillyt ja pellolla sitten... Taakse jarruja laittelin sylitereiden muodossa vuosi sitten... Eilen vielä käsijarrua säädin ku ei oikeen suttiin mnnyt ku testasin... Niin, ja keulaan niveleiä uusia ku entisissä hieman klappia...
Kaks kertaa polkas päästöjä ja savutus arvo 1,13... Ja kampe o vm. 88 ja vapari... Seisonut enimmäksee pihassa ja välillä metrin hangenkin alla ollut. Rekkarikilven valo kärähti välillä vielä, mutta ei muuta ku leima papereihin ja kilvet käteen ja kotio... Renkaat otteeseen muutostaen (31:set). Koriakin korotettu 40mm ja ei ees udellut et miten ja millai... |
#116
|
|||
|
|||
![]()
Eipä mennyt patrolli läpi... Jousitusta korotettu yli 75mm (SOA) ja sitte muita normi vikoja lista mitkä nyt helppo korjata :/
|
#117
|
||||
|
||||
![]()
auton kokonais korkeus ratkaisee soa korotuksessa, ei akseliputken paksuus......
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#118
|
|||
|
|||
![]()
Taas saapi mitsulla vuoden ajella. Vähän joutu taas hitsailemaan muttei mitään isompaa. Ens leimalle ei tosta takarungosta tehdä enää kalua vaan uutta putkea vain kehiin.
|
#119
|
||||
|
||||
![]() Hylätty...
Uskollinen työjuhta C-Meisseli (660 000 km mittarissa) sai hylsyn... syynä käsijarru ei pidä ja taka rekisterikilven valo väärän värinen
![]() Se kuulemma on hiukan sinertävä valo ... mun mielipide oli vaan "paskanen" mut pitää kuulemma korjata... mut aika pienellä pääs...
__________________
Se, että olet vainoharhainen ei tarkoita sitä, etteivät ne kuitenkin olisi perässäsi. |
#120
|
|||
|
|||
![]()
Tuli kanssa eilen haettua vuosi lisäaikaa Jeeppiin. Mukavan maltillisesti vanhempi katsuri koputteli helmat läpi. Ei ees yrittänyt päästä läpi. Liekö sitten "ammattikorva" millä erottaa terveen ja mädän pellin eron...
|
#121
|
|||
|
|||
![]()
Onko nykyään tullu kielto, että lehtijousen paikkoja ei saa vaihtaa ? Tämmestä vaan katastus ukko väitti vai vaihdetaanko vaan konttoria.
|
#122
|
||||
|
||||
![]()
Perjantaina pyörähdin konttorilla. Takajakarien akselin puoleiset puslat tarttee vaihtaa niin saa joku taas vuoden ajella.
Pitäis vaan raaskia ostaa orggispuslat noihin eikä leikkiä noiden haistapaskaurtsupuslien kanssa. |
#123
|
||||
|
||||
![]()
Eipä ole tietoa onko tullut kieltoa, epäilen ettei ole. Kannattaa kysästä toiselta katsurilta/asemalta..
__________________
PERKELE! Pääsponsori---> Joki-Pub
Lahjattomat lukottaa |
#124
|
||||
|
||||
![]()
Hj tarvii uudet raidetangonpäät ja vetokoukun kiinnitys puutteellinen. Katsuri ajo lenkin ja tuumas et sivutukivarsissa jotain väljää...mutta montunpohjalta korjas toteaman et ei näis vissiin oo sivutukia. Joojoo-mies vastas et joo.
|
#125
|
|||
|
|||
![]()
HJ läpi huomautuksitta, vähän joutu peltiä hitsaileen oviin ennen kuin kehtasi mennä konttorille. Renkaita ihmetteli, että saako siihen noin suuret laittaa, kun on 33x12,5x15, ei huomannut katsoa takasivua otteesta, pääsin sanomaan...
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
VINSSIEN VETOTESTIN TULOKSIA | TML | Tekniikka & Jutustelu | 79 | 21.09.2015 09:51 |
Vinssien vetotehon mittaus ¤ Tuloksia¤ | TML | Tekniikka & Jutustelu | 23 | 27.02.2007 17:09 |
Tuloksia ja "tuloksia" | Jucca | Kuntosali | 0 | 07.03.2006 17:20 |
kisa tuloksia | sos | Tapahtumat | 4 | 22.01.2006 21:33 |