Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #13  
Vanha 10.06.2004, 06:59
Eskimo Eskimo ei ole kirjautuneena
Arvostettu jäsen
 
Rekisteröitynyt: 06.10.03
Sijainti: Kajjjaani, .
Viestit: 3.320
Perusasetus

>Entä miltä toi kääntyminen tuntuu kun Ackermanni on päin hevelettiä? Siis noissa käännetyissä malleissa >vaikuttais siltä että ulompi pyörä kääntyy mutkassa enemmän kuin sisempi kun pitäisi olla just päinvastoin??

Huomasin kans saman efektin mutta auto on vielä tallissa rakennuksen asteella nin en ole päässyt kokeilemaan. En usko sen kuitenkaan vaikuttavan kovinkaan paljoa. Normaalissa käännössä ero ei ole suuri mutta kun vedetään täysin linkkuun niin on suurempi.
Ne, joilla on käytössä kommentteja...


- jm

KoMk ry. Off Road Team
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
O: Hoojiin ohjausvarret ja alalaput Arska-tehtaalta O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 7 12.02.2008 16:29
O: Lj:n jäädytin ja ohjausvarret Rune O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 23.08.2007 21:42
O: Portaali volvon ohjausvarret PIRSSI O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 11.04.2006 20:42
M: BJ-40 ohjausvarret MK O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 0 18.12.2005 19:23
o:bj/hj raidetanko ja ohjausvarret O/M/V Muut 0 28.06.2005 23:20


Sivu luotu: 21:59 (GMT +2).