![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#13
|
|||
|
|||
![]()
>Entä miltä toi kääntyminen tuntuu kun Ackermanni on päin hevelettiä? Siis noissa käännetyissä malleissa >vaikuttais siltä että ulompi pyörä kääntyy mutkassa enemmän kuin sisempi kun pitäisi olla just päinvastoin??
Huomasin kans saman efektin mutta auto on vielä tallissa rakennuksen asteella nin en ole päässyt kokeilemaan. En usko sen kuitenkaan vaikuttavan kovinkaan paljoa. Normaalissa käännössä ero ei ole suuri mutta kun vedetään täysin linkkuun niin on suurempi. Ne, joilla on käytössä kommentteja... - jm KoMk ry. Off Road Team |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: Hoojiin ohjausvarret ja alalaput | Arska-tehtaalta | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 7 | 12.02.2008 16:29 |
O: Lj:n jäädytin ja ohjausvarret | Rune | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 23.08.2007 21:42 |
O: Portaali volvon ohjausvarret | PIRSSI | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 11.04.2006 20:42 |
M: BJ-40 ohjausvarret | MK | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 18.12.2005 19:23 |
o:bj/hj raidetanko ja ohjausvarret | O/M/V Muut | 0 | 28.06.2005 23:20 |