![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]()
Lainaus:
__________________
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
puhelinkierroksen jälkeen selvis että fedima trialeja ei enää saa....
![]() ![]() ![]() Mitäs jos ajan vaa riskillä 35" ku ottees 33" nii vaikuttaako se vakuutusjuttuihin jos ajaa kolarin tms???
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#3
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
Eikö se ois sama laittaa jotku sirkkelinterät jos kauhiaa vauhtia pitää ajaa ja paljon maantietä..
__________________
Diisselistä voimaa ja silleen. |
#4
|
||||
|
||||
![]()
sirkkelinterillä kun ei pääse mettässä mihinkään....
![]() 40 000km tulee vuodessa maantiekilometrejä ja joka viikko käydään metsässäkin. eikä niillä renkailla koskaa tartte yli sataa ajaa. 120 kun sattuu olemaan suurin rajoitus suomessa ![]() plus se että mulla on talvirenkaina sirkkelit ja ei niillä kenenkää sydän kestä ajaa yli 60kmh ku moottori huutaa nii s**tanasti ![]() Että se sirkkelinteristä sun muista pitsaleikkureista. kiitos ![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja Viimeksi muokannut Häänrik : 31.07.2012 11:32 |
#5
|
||||
|
||||
![]()
...niin ja puutavara auton kuljettaja on ammattina joten talvella tulee ajeltua risteyksiin maasturillakin HILJAA
![]() Sehän oliskin ku olis varaa pitää 3 maasturia. yhellä käy töis, yhellä käy tarkastelemassa tilan metsiä ja yhellä ajais tosioffia. silloin ei tarttis tehä kompromissejä ja voisin käydä töissä niillä sirkkelinterillä ![]() Ja yleensäkin vastustan kaikkea laitonta joten taidampa lähettää trafille muutoslupahakemuksen menemään katotaan mitä tapahtuu ![]()
__________________
Jos sulla on vasara, mikä tahansa on naula. Jos sulla on hitsauskone, mikä tahansa on ihan mitä tahansa haluat sen olevan. Toyota crown rs50 OmJ40 kilpuri. (Lähetään vaikka nollasta) Plus muita romuja |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Talvipitoon löytyy halpa ja helppo vastaus,Maxigrip poranastat. Kesä kun tulee niin ruuvaa nastat vaan pois ja avot. Nuilla saa käsitykseni mukaan aika reilusti lisää pitoa renkaisiin ja nopeasti.
|
#7
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
http://shop.teamlaine.fi/index.php?m...acturers_id=45
__________________
Jeep ISORY |
#8
|
|||
|
|||
![]()
Ainakin Insan saharat oli melko pehmeää tavaraa ja talvipito oli hyvä ta jopa erittäin hyvä. Toisaalta taas kaverilla olleet Fedimat samalla kuviolla samassa koossa oli älyttömän liukkaat talvella mutta kumikin oli selvästi kovempaa. Eli tapauskohtaista...
__________________
Joku tahtoo vaihtaa nimeään, jos se siihen jää tiedetään, Se joku tahtoo olla ihminen, Minä en! Timo Rautiainen & Neljäs sektori |
#9
|
|||
|
|||
![]()
Onko Malatesta Kobrasta kenelläkään kokemuksia?
|
#10
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]() |
#11
|
||||
|
||||
![]()
Onko Malatesta Kobra Trac renkaista kokemusta?
Kuvio näyttää olevan sama kuin Insa Turbo Saharassa, mutta mitenkähän mahtaa olla koko, eli onko korkeus sama uudella renkaalla? E: Vannetukku.fi ilmoittikin korkeudeksi noin 73-74 cm (28,74" - 29,13"), kun Saharoiden korkeus pitäisi olla 75,1 cm (29,57").
__________________
Gefangener der Straße, aber frei wie der Wind im Schnee. Viimeksi muokannut T3Syncro : 07.08.2012 17:14 Perustelu: vannetukulta saatu vastaus s.postiin |
#12
|
||||
|
||||
![]()
Perus mutiaiset. Umpihangessa ihan ookoo.
Liikentees pärjää ku pitää järjen mukana touhussa.
__________________
Itte ku tekee ni saa just semmosen ku sattuu tulemaan! Salon seudun OFF ROAD Ry |