![]() |
![]() |
|
O/M/V Ajoneuvot Kaikki kokonaiset ajoneuvot tälle osastolle. Sekä ajokuntoiset, että kokonaisena varaosa-autona myytävät. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
||||
|
||||
![]() Huuto ollaanpa sitten taas myynti-osiossa ...Huuto
|
||||
|
||||
![]()
Samalta kylältä kotosin, en oo niitä parhaimpia kavereita johtuen ikä- ja harraste-eroista mutta oon tuntenu aika monta vuotta ja ihan mukava heppu kyllä mun mielestä. Ennemminkin sitä sakkia joka antaa huijareiden tuta.
__________________ "Atheism: Not to do the shit that religious do to each other." http://www.eroakirkosta.fi "Netissä idioottien kanssa väittely on mahdotonta, joutuu alentumaan niiden tasolle ja ne voittaa sut kokemuksella" |
|
|||
|
|||
![]() joo
Mutta tällainen kokemus nyt mulla on katsotaan miten käy tuleeko renkaita vai ei viikon sisällä lupasi laittaa tulemaan!
|
|||
|
|||
![]() Huijari?
Ennen vanhaan olis sanottu et on hyvä autokauppias...nykyään tommonen automyynti jossa myynnin edistämis keskustelu ei perustu faktoihin ei taida olla ihan laillista. Ennen automyyjäkin saattoi olla ihan hyvä jätkä joka kusettaa vaan asiakkaita. Nykyään oon oppinu et AINA annetaan raha/paperit kun hinta on tilillä/hanskassa ja rek. ote ja muodollisuudet hoidettu,jos jotain jää jälkitoimitukseen ni myös osa kauppahinnasta jää jälkitoimitukseen. Mahdollisessa rosiksessa kun ei oo mitään näyttöä mistään ja osapuolten tarinat eroavat täysin joten homma menee mappi ööhön.
|
|
||||
|
||||
![]()
No kyllähän tuo on melkoista haistapaskaa, jos pitää alkaa vinkumaan rahojaan ja vieläpä väittää auton hajonneen, vaikka on jo myynyt etiäpäin. Ihan oikein että vaadit ne kaupassa sovitut renkaat ja oikein on myös se että noista spedeistä varoitellaankin.
|
|||
|
|||
![]() no niin
homma on edistynyt sen verran että renkulat ovat postissa ja kuvan oon kuitista nähnyt nyt vaan odotetaan että sopiiko ne volvoon vielä!
![]()
|
|||
|
|||
![]() asialle saatiin päätös
Renkaat tuli ja sopivatkin vielä volvon alle. yhteen vetona tähän asiaan tavaran ja rahan vaihtosuhde täytyy olla oikea muuten joudut tappelemaan asioista!
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
VAROITUS!! | mielipuoli | Chit-Chat | 6 | 23.12.2010 23:15 |
Varoitus! | ArVii | Chit-Chat | 5 | 14.05.2006 21:17 |
Koiranomistajille varoitus (TRE) | zartsa | This And That | 0 | 13.01.2006 12:15 |
varoitus !!!!!!!! | tapsa4x4 | Tekniikka & Jutustelu | 8 | 14.02.2004 02:31 |
Varoitus | ToniH | Yleiset | 13 | 09.04.2003 23:14 |