Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 28.07.2012, 07:26
JJ90:n Avatar
JJ90 JJ90 ei ole kirjautuneena
Veteraani
 
Rekisteröitynyt: 24.09.10
Sijainti: Oulu
Viestit: 1.200
Perusasetus

4D56 on koneen tyyppi. 2,3 litranen sinne ainakin käy eli 4D55 ja sitten samat myllyt turbolla/cuulerilla. Moottorin välilevyn ja startin voi joutua vaihtamaan oikeanlaiseen mutta muuten pitäis käydä paikalleen.

__________________
Diisselistä voimaa ja silleen.
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 28.07.2012, 08:43
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Tosiaan 2.5 tyyppimerkintä on tuo 4D56 vaparina ja 4D56T on turbolla sit. Mut mikäli ihan tavallinen kyseeessä, niin ei tarvi mitään erikooisia osia vaihdella et passaa L200:seen suoraan. IC mallissahan on lohkon perässä peltisen levyn tilalla (olikohan 10mm paksu) alumiini levy ja sen vuoksi starttikin vaihdettava, sekä vauhtipyörä. Vauhtipyörät erimalliset tavallisessa TD:ssä ja TD IC:ssä sitten.

Suoraan siis käy 4D55 ja 4D56T ilman cooleria sitten. Mikäli vaikka coolerimallin kone, niin vauhtipyörä ja se levy vaihtaa siit entisestä ni sopii taas.
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 28.07.2012, 12:27
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

Ei ole kaikissa sitä alumiinisovitetta. Omassa TDIC pajerossa (-90, orkkis tdic) oli peltinen sovitelevy...
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 28.07.2012, 12:44
jyrden jyrden ei ole kirjautuneena
Veteraani+++
 
Rekisteröitynyt: 31.10.09
Sijainti: Haapajärvi
Viestit: 2.231
Perusasetus

Mut oliko sit...


[QUOTE=Nostokurki;901535]Ei ole kaikissa sitä alumiinisovitetta. Omassa TDIC pajerossa (-90, orkkis tdic) oli peltinen sovitelevy...[/QUOTE

Mut oiko perässä se isompi laatikko sitten, kun pienellä voinut olla tää yksilö jostain syystä.
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 28.07.2012, 14:32
Nostokurki:n Avatar
Nostokurki Nostokurki ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.09.09
Sijainti: Siilinjärvi, pohjois-savo, Suomi
Viestit: 1.310
Perusasetus

Isolla lootalla oli.
__________________
Kuka muka on niin laiska, että jättää lauseen ke
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mitsun 2,5TD... jyrden Tekniikka & Jutustelu 0 02.01.2011 18:24
Myydään mitsun pajeron3l moottori ja automaatti laatikko sekä kardaanit.TAAS kerran varattu tapsa4x4 O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 10 19.03.2010 15:38
Mitsun tuunausta AVRO Chit-Chat 5 17.10.2008 21:54
m:mitsun osia sami_k O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 5 14.09.2007 14:20
mitsun delica Tekniikka & Jutustelu 2 16.02.2007 14:35


Sivu luotu: 10:10 (GMT +2).