![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() On tuota alumiini laatkkoa ainakin pätkässa alkuperäsenä(vm.-90), tai mistä minä tiedän vaikka ois vaihdettu. Taitaa olla nuita laatikoita ainakin kolmea eri mallia gr:n. Alumiini, sekä valurautainen irroitettavalla kytkinkopalla ja kiinteällä. Ulos ottoa olen nähnyt vain irroitettavan kopan mallissa.
|
#2
|
|||
|
|||
![]()
edellisessä pätkässäkin oli tollanen valurautaloota missä irrotettava kytkinkoppa, eli samanlainen kuin suomi gr:ssä yleensä.
mut juu, täytyy vielä kehua tota centerforsen asetelmaa. Tänään kävin testi lenkillä ja suolla ja kivikossa on tosi helppo ajella nyt vaikka välitykset onkin vakiot eli pitkän puoleiset. fiilistely kuvaa kallion päällä. Lakeuduttiin kalliolta alas ja löydettiin kohtuullinen oja, jossa saikin käskyttää jo melko tosissaan. Tässä vaiheessa oli jo kuulunu pari pamausta ja toinen takarengas herkesi vetämästä, ei siinä muuta mut takas ei ollu mitään asiaa ja eteen päin oli pakko mennä vaikka paljon pehmeemmäks maasto muuttu ja vanhat moton uratkin oli kasvanu umpeen... noo onneks ramsey veti mukisematta ja päästiin pusikosta kovalle maalle. Sittä sitten nilkuttamaan pajalle ihmettelemään miks perä piti helvetillistä jurskutusta ja miksi toinen pyörä ei vetäny... no orkkis lukkohan se sieltä morjesti. kaikki mahdollinen eli kytkentä ratas, haarukka ym tuhannen pillun päreinä. Samoin jotain oli tullu kovaa ulos perästä kun oli reikä ilmestyny peränkoppaan. noo huomenna puran turhat rojut pois tosta murikasta ja päräytän kemppikympin tohon nii ei tartte jahkailla et onko lukko päällä vai ei ![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
Säilyks siel viel välitys ehjänä vaik on noin paljo ollu romua liikentees?
![]() ![]() Onkos tossa viel mitää voimansiirto murheita ollukkaa? paitti tietty se kytkin.. ![]() ![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
eipä oo ollu.
|
#5
|
|||
|
|||
![]()
kummallisia asioita pyörii mielessä...
cedric/laurel 2.8d superina ja jenkki automaatilla tai mesen........ mersun 2.8 twincam (ahdettuna?remmillä?holsetilla?) ja tomaatilla...... tai mesen 2.5d superi kymppitappisena ja tomaatilla............ jaa-a. täytys varmaan joku tekniikan luovuttaja hommata ![]() ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Eikos Cedricissä ja Laurelissa oli eri moottorit,cedricin konetta on ainakin mainostettu lujemmaksi. Noh kuitenkin.
Yhden volvon240 olen nähnyt jossa on cedricin 2,8+"sopiva"ahdin,menee muistaakseni korkeita 12sek vartille,voiman paskaa taisi olla ~400hv ja vääntöä melkein tuplaten tehoon ![]() Eli voisinpa melkein suositella moista moottoria. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vaihda toi alipaine kytkentä paineilma käyttöiseksi alipaine tuppaa hiipua ja jousi
työntää lukon liian näpärälle ja vedossa se ei kestä rasitusta kun päät kosketta pari milliä lukon reunaa , itellä käynyt samoin ja vaihdoin paineilma käyttöiseksi , mutta kohtuu paineella ja nyt kestänyt 42 pyöriä hyvin , laita väliys jakolaatikkoon niin loppuu kytkinlevy jumppa. |
#8
|
||||
|
||||
![]() Lainaus:
![]()
__________________
![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]()
cetrikin koneessa on jakopää ketjulla ja kansi on rautaa,
laurellissa jakopää hihnalla ja kansi alumiininen.
__________________
Kun taitamaton laittaa haluttoman tekemään tarpeetonta, tuntuu vähän siltä, että turha työ menee hukkaan! ![]() |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
O: halpa pikkumaasturi, pätkä-patrol, pätkä-pajero | O/M/V Ajoneuvot | 11 | 02.02.2014 21:37 | |
Myydään pätkä gr -92 | lumi | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 07.02.2012 22:45 |
Myyty pätkä gr -91 | vertti | O/M/V Ajoneuvot | 3 | 16.08.2010 16:14 |
Myydään Pätkä GR | jakenbj | O/M/V Ajoneuvot | 13 | 06.05.2010 17:00 |
o:pätkä | O/M/V Muut | 1 | 05.04.2005 09:40 |