Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #5  
Vanha 07.06.2004, 15:08
anttir:n Avatar
anttir anttir ei ole kirjautuneena
Konkari+++
 
Rekisteröitynyt: 16.07.03
Sijainti: Helsinki, Finland.
Viestit: 866
Perusasetus

Joo, LockRight on ihan laillinen, ja sitä paitsi...

Mieti lockrightin toimintaperiaatetta: vetoakseli joka pyrkii pyörimään tasauspyörästön "carrieria" (en taas tiedä mikä se on suomeksi...) nopeammin irroitetaan vedosta, eli kaarteessa ulkokaarteen puoleinen pyörä ei pitävällä pinnalla vedä. Jarruttaessa (testerissä tai kadulla) _molemmat_ puolet pyrkivät pyörimään nopeammin kuin tasauspyörästö -> molemmat puolet irrotettaisiin, mutta kun vain toinen voi irrota, irtoaa se ja toinen pyörittää kardaania mukanaan, eli perä _ei_ ole lukossa jarruttaessa.

--
Antti R.
1978 HJ-45LP
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
blazeriin lukkoa jansa Tekniikka & Jutustelu 3 28.03.2008 06:59
LJ:hin taka-akseliin lukkoa! jpj.78 Tekniikka & Jutustelu 2 01.10.2007 18:19
Hiluxin lsd-perään lukkoa? Hilari Tekniikka & Jutustelu 0 03.11.2006 14:08
patikkaan lukkoa.. arsenix Tekniikka & Jutustelu 3 21.06.2005 21:44
Lukkoa perään Dojo Tekniikka & Jutustelu 8 09.01.2005 01:09


Sivu luotu: 13:32 (GMT +2).