![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Siis pelkällä taka vedolla kääntäessä tekee tuon sutimisen, kardaani on ollut kiinni samassa paikassa koko ajan mutta tuo ääni koventunut, huomasin että noin 20km jälkeen perä on tuli kuuma eihän nuo yleensä ole myös huomasin perän purkamisen yhteydessä että murikka oli todella ahtaalla laakeri välyksellä mutta kuitenkin pyöri todella nätisti käsin ???? ![]()
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
Ootko nyt täysin varma? Ettei vaan jättäis nelikkoa päälle... Ku ei se nyt mitenkään tolkuttomasti pitäis ahistaa vaikka olis kemppiperä, suttaa ja ahistaa tietysti, mutta jotenkin tuo kuvaus haiskahtaa siltä että kiinteellä nelikolla ajeltas ympyrää. Ku ei se avonainen perä nyt ajossa mitenkään pitäis lukkiintua tuollalai, oli murikan välykset mitä vaan.
Mut ei sen kardaanin tällöin kyllä pitäis pyöriä renkaita ilmassa pyöritellessä... ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
ja onhan siis havaittu, että siinä jakiksen kepissä on ikäänkuin 2 ssa kohtaa nopee neliveto ? eli aina kun keppi on edessä, riippumatta ollaanko oikeassa vai vasemmassa laidassa liikettä
__________________
- Levannon We(l)ho - |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Juu kyllä se on 2 vedolla , siksi se ihmetyttääkin .
Niin helpommin se kardaani pyörii vapaalla kuin toinen jarru rumpu , ja kyllä sekin välillä pyörii mutta eri suuntaan. Huomasin että jako laatikon keppi tärisee myös siinä 80 kohdassa ihan kunnolla , ja jotenkin se tärinä tulee takaa ![]() Tuli sitten lopulta leimaan mutta levikkeet piti ottaa pois ![]() Jos laittaisi vaan sellaiset kevyet kumi listat kunhan vaan tietäisi mistä saa?? |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Geen kardaanit osaa kyllä tärrätä, joko jumivat liukuosasta, nivelistä, tai ovat väärin kohdistettu, kaivelen taas jostakin yhden kuvan... hetkinen... silti kehotan katsomaan myös ne jakiksen puslat
edit: tuos, ja tuos, huomaa se offset !!! (useimmat TI-henkilöt eivät huomaa...) eli eteen ja taakse eri, ja välikardaanissa nolliin ...
__________________
- Levannon We(l)ho - Viimeksi muokannut pee : 13.07.2012 22:08 |
#6
|
|||
|
|||
![]()
Tuo kardaani on ollut kiinni koko ajan , paitsi kun kokeilin liikkuvuutta ja liuku toimii hienosti ei mitään tarttumista ja rasvattu myös nivelet liikkuu tarttumatta.
Tärinä alkasi jossain vaiheessa ennen täys remonttia kun ajelin , mietin että olisiko ollut syyn aiheuttaja takana olevat renkaat kun toinen oli laitettua uusi käytetyn kaveriksi ja oli sinä suht pailjon pinnassa eroa korkeus 5-10mm. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Ei mitään merkitystä jos ja kun ei kerran ole kitkalukkoperää.
|
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 4 (0 jäsentä and 4 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
M:MB 300GD | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 10.10.2006 22:09 | |
MB 300GD | O/M/V Muut | 4 | 26.11.2005 02:06 | |
mb 300gd | javaju | O/M/V Muut | 8 | 07.02.2005 11:01 |
mb 300gd myydän | O/M/V Muut | 1 | 23.01.2005 18:59 | |
M:Mercedes Benz 300GD 1+1 pakettiauto | O/M/V Muut | 21 | 15.12.2004 12:51 |