![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Näinköhän edes löytyy D30- akseliin etuvetareita? Kaikkea toki saa teetettyä tai voihan sillä olla valmiinakin, en ole noista kysynyt. Totta kyllä että taala on nyt kalliinpuoleinen, mutta jos ei ole kiire niin kohtuuhalpoja kuljetuksia sentään löytyy ![]() Joskus kysyin Karpiolalta jotain muuta vetaria mikä olisi pitänyt teettää, eikä mun mielestä ollut ollenkaan halpa (tyyliin 500€ kappaleelta jos en väärin muista). Mites esim. toi bj:n etuvetari, onko se vain pelkkä tikku murikalta murrokselle, vai myös murros? Jeeppiin kun tarttisi saada ristikolliset vetarit, niin pitää olla molemmat pätkät molemmin puolin mihin saa ristikot naputeltua kiinni..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#2
|
|||
|
|||
![]()
Olikos noin traumaattinen leima meiän konttorilla? =) Pitänee välittää terveiset eteenpäin. Harmi että satuin olee varsinaisella yrittämällä just syömässä, ni olisit sinäkin saanut edes joskus jossain asiakaspalvelua...
![]() ![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]()
No, hitusen kyllä totta puhuen vitutti eka käynti kun sanoin mutterit kiristäväni samantien siinä nosturilla ja muutenkin oli tarvittavia varaosia & työkaluja kontissa että saa kaikki väljät alustasta/ ohjauksesta heti pois kun oli tosiaan suoraan pajalta leimalle ja varmasti jotain löystyy ja/ tai unohtunut kiristää. Tyhjän pissapojan olisi tietysti voinut itsekin muistaa täyttää, mutta se kuitenkin toimi ja surisi.. Valot toki ymmärrettävät, rikki mikä rikki - varsinkin se matkalle mystisesti tippunut etu- umpion lasi
![]() Uusintakäynti menikin sitten silleen oikeassa hengessä, ja uudestaan löystyneen ohjauksen lukkomutterinkin sai kiristää ilman että tuli hylkyä. edit: Niin juu, tulipa muuten nyt mieleen että kävinhän minä yhtä halpaa '96 Corollan- raatoa pari vuotta sitten koittamassa teillä leimalle. Silloin oli ihan kelvollinen palvelu. Corollassa oli tiedossa huonot päästöt, hain vikalapun ja kuukauden ajoaikaa - myin mustalaisille sen jälkeen hyvään hintaan kun alkoi olla leima lopussa ![]() edit2: Joutuu muuten vielä pientä vianetsintää suorittamaan, joku mystinen kolahdus tulee vasemmalta puolelta terävään kuoppaan ajaessa. Mitään väljää ei ymmärrettävästi ole, ja minkään ei pitäisi ottaa mihinkään kiinni. Laitoin jo kypäräkamerankin keulaan ja pohjaan muutamaan eri paikkaan kiinni ja heitin testilenkkiä - mitään en löytänyt vielä. Toinen juttu, nyt kun ei enää taka- akseli pidä meteliä niin kuulee jakolodjusta tulevan jotain ihme hankausta, vissiin on sieltäkin joku laakeri tiensä päässä ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 12.07.2012 21:03 |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Jatkoin salapoliisintyötä ja alkoi kolinan aiheuttaja(t) selviämään. Panhardi otti aivan hitusen banjon kanteen kiinni. Siirsi panhardin korin päästä ylempään reikään mikä on 2cm korkeammalla. Samalla testasin vaikuttaako ohjaukseen - taisi osua vielä paremmin kohdalleen kuin aiemmassa asennossa.
Heitin testilenkin - vielä kolahtaa, mutta erilailla. Tuntui kyllä vähän ratissa -> ohjausta tutkimaan. Välivarren simpukan puolen pään lukkomjtteri hipaisee tietyssä asennossa ollessaan sisäänjoustossa raidetankoon. Kulmia kun kattoo, niin voisin tod. näk. vaihtaa sektorivarren XJ:n versioksi, mikä on 1" pienemmällä tiputuksella. Se korjaisi ongelman. Toinen vaihtoehto on erinäköinen raidetangonpää, missä ei ole mutkaa vaan olisi suora. Täytyy pohtia vaihtoehtoja..
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Nyt kun on välityksillä tullut tarpeeksi kilsoja että on sisäänajettu, niin uskaltaa taas ajaa..
Sattui sopivasti maasturi viereen niin piti kokeilla.. Tuli todettua, että ihan ei pysynyt uuden 5.0 V8- rangen perässä kun kelasi mittariin reilu satasen verran (n.90km/h todellista). Piti oikein kattoa Rangen tiedot, niissä näkyy olevan reilu 500hv/ 625Nm, 0-100km/h 6,2s. Jäin siitä reilu autonmitan, joten kai täytyy todeta ettei tälläkään yleensä jalkoihin jää ![]() Etuakselillekin tein vahvemman banjon kannen, samaa designia kuin takanakin. Ei pitäisi hajota sekään. Tuli muutama desi lisää öljytilavuutta, ja vähän ylemmäs täyttöaukko myös. Tulppa on vielä mallia kuminen, pitää käydä ostamassa hitsattava 7/8" putkikierreholkki, ja kaivaa jostain alkuperäinen täyttötulppa missä on magneetti. Askarrellaan paskarrellaan: ![]() ![]() Sitten vähän leikataan: ![]() ..ja taivuttamisen, liimaamisen, hiomisen ja maalauksen jälkeen näyttää paikallaan ollessaan tältä: ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. Viimeksi muokannut Timo_L : 20.07.2012 18:58 |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Ihan sydäntä lämmittää, kun ajattelen mikä hirveä pettymys Range-kuskilla pyöri päässään todetessaan ettei vanha Jeeppi jääkään ihan niin helposti taakse...
![]() ![]() ![]()
__________________
Raha ja romut rauhottaa. |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Sen mukaiset tekstit oli peräluukussa että ruuvi siellä moottorin päällä nököttää
![]() ![]()
__________________
Jeep Grand Cherokee 5.9 Limited LX, käyttöauto sopivasti maastoon varusteltuna. Jeep Cherokee 4.0 - Ikuisuusprojekti Moggiakseleilla, 42" renkailla ja kaikensortin enemmän ja vähemmän oleellisilla ominaisuuksilla. Jeep Cherokee 4.0 - Menehtyi kunniakkaasti Stadin Cruiseissa 5/2008. |
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Grand cherokee WJ | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 15.03.2010 22:29 |
Ostetaan Cherokee/Grand Cherokee 4.0 (huoltokirjalla) | Rekisteröimätön | O/M/V Ajoneuvot | 1 | 20.02.2010 18:48 |
O. Cherokee/Grand Cherokee laturi. | 454SS | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 2 | 16.02.2008 17:49 |
cherokee tai grand cherokee kokemuksia | Chit-Chat | 8 | 16.05.2007 18:55 | |
Ostetaan jeep cherokee/grand cherokee vanteet | O/M/V Muut | 5 | 16.12.2005 21:50 |