![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() suurin ongelma tänään ollu ettei ohjaus-sylinteri mahu raidepäitten väliin millään, mutta vikana oli liian pitkät kääntövarret, jolloin iskunpituus kasvoi ylettömän suureksi. Nyttemmin vika korjattu, kiitos velipojan oivan päättelykyvyn.
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#2
|
||||
|
||||
![]() Löyty ne kääntövarretkin sieltä 30x100 latikan sisältä, 18mm unibalit kääntövarsien päissä ja valtra 6400 raidetangon päät on nuo jotka sylinteriin tulee kiinni. On se mahottoman hidasta tuo kuinka tuota valmista syntyy vaikka apujakin välissä saa, Jos ennen lumia edes pääsisi ryövittämään, jos tekisi osia kerran hyvin niin ehkä, mutta kun tulee oiottua toteutuksissa, jonka jälkeen sama palikka tehään uudestaan paremmin. Ajatuksia sylinterin koosta, meinasimme jotakuinkin luokkaa 32 varsi 50 putkella??
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ Viimeksi muokannut Jammu : 08.07.2012 00:26 |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Sylkyn koko riippuu simpukasta ja pumpusta. Suskassa ei saatu toimimaan kunnolla kun oli tojon simpukka ja saginavan pumppu. Simpukka vaihdettiin isoon saginavaan, kiinni neljällä
pultilla rungossa. Toimii hienosti. Rangessa mulla on pienempi saginavan simpukka aspenista kiinni kolmella pultilla ja ei toimi kunnolla nii ja saginavan pumppu. 30/50 on rangen sylkky ja rattia pystyy kääntämään nopeammin kun mitä simpukkasylinterihässäkkä reagoi. Suskas on Lipposen sylinteri ja taitaa kans olla 30/50 ja on suurinpiirtei sellanen että kun pyöräyttää ratista niin ratin paino riittää melkein laidasta laitaan. LJ akselit ja 37 pitbullit alla
__________________
Pitikö se sinne nyt ajaa? |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Tuo jeepin pumppu tuottaa 110bar painetta mutta litroista en vielä tiedä.
Simpukkana on tuo zj:n oma johon porailtiin kanavat, ja kyllä, sektorivarsi näyttää tässä eteen päin?!?!? en tiedä minkä simpukka sitten alkuperin on, koska ostin zj:n volvon akseleilla niin tuo oli siinä.
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#5
|
||||
|
||||
![]() Hyvin hyvin pieniä tuotoksia. Etuylitys on aika hyvä kun sitä ei ole.
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#6
|
||||
|
||||
![]() Offroad ON maailman paskin harrastus!!!!!!!!!!!!!
__________________
Team Rajaka Kaikki maasturit loppuu kirjaimeen J Etenkin suzuki sJ |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Pitikö sitä nyt noin paljon pilkkoa?
|
![]() |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Ostetaan proto | bj4x4 | O/M/V Ajoneuvot | 9 | 13.01.2012 10:11 |
suunnistus cup???! | Rekisteröimätön | Chit-Chat | 6 | 19.01.2011 23:59 |
suunnistus | välivainio | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 26.01.2010 17:26 |
Hmm... suunnistus-proto? | Paavo | Tekniikka & Jutustelu | 44 | 21.08.2006 22:17 |
BFG proto | ZeiZei | Tekniikka & Jutustelu | 5 | 11.12.2005 18:40 |