Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja Seawolf
Joo.
Päivittäin tulee soitettua puheluita ja jos menee vastaajaan, en välttämättä osaisi siihen vastaajaan mitään siistiä sanoa. Tiedä sitten kuinka tärkeitä noi mun puhelut ovat?
Yleensä tilanne on seuraava: Tulen putkikuorman kanssa osoitteeseen johon ne on tilattu. Yleensä joku risteys tai vastapäätä jotain taloa tai työmaa-alue. Ei ketään paikalla. Soitan kysyäkseni mihin voisin ne putkiniput nosturilla nostaa (6m pitkiä, 1,25m leveitä 0,5m korkeita ja niitä nippuja on 4-10kpl).
Voisihan siihen vastaajaan sanoa jotta minne nää pudotan? HÄH, Minne?
No perkele sä et kuitenkaan maksa mun norkoilua täällä, joten rojautan tohon ojanpenkalle. 
|
mulle tulee paljon sellaisia puheluita, joissa halutaan yritystä mukaan johonkin juttuun. Valtaosa noista on sellaisia, jotka ei kiinnosta yhtään eivätkä liity yrityksen toimintaan. Nää on mun korville puhelinroskapostia. Ne, joilla on asiaa soittavat kyllä uudestaan tai lähettävät sähköpostin lisäksi. Mä istun paljon kokouksissa enkä voi koko ajan vastailla puheluihin ja ne joilla on asiaa lurittelevat jotain siihen vastaajaan. Nää soitan aina heti takaisin. Toi sun putkikuormajuttu on tosi hyvä esimerkki. Kyllä mua ainakin kiinnostaisi tollanen putkikuorma sen verran, että olisi mestat valmiina tai joku jonka duuniin kuuluu tuon kuorman vastaanotto, päivystäisi puhelinta myös ollessaan pienessä huoneessa. Tai kaivaisi kuljettajan numeron ja soittaisi ohjeet. Jos ei kiinnosta, niin sit kai voi just pudottaa tilattuun paikkaan sopivasti