Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Maasturiprojektit
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn.

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 04.07.2012, 07:41
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja sisua45 Näytä viesti
Komeasti hoidettu tuo kytkinkopan istutus.
Jälkikäteen vasta älysin että nuo isoimmat raot olisi ollyt fiksuin tehdä nin että leikkaa parit halkaisut tuohon leveään kohtaan ja lämmittää jonka jälkeen olisi taivuttanut sen linjaan. Mutta tehty mitä tehty.

__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #2  
Vanha 04.07.2012, 17:09
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus


vauhtiksesta viimeiset lastut irti kiinni akselissa, tulee ainakin niin perkeleen painava vauhtis että oksat pois. voi olla että joutuu hiukan keventämään sovitusvaiheessa jos sattuu hiukan outoon asentoon jäämään toi kytkimen käpälä, tuli tarkoituksella tehtyä hiukan laskelmia paksumpi lätty kun ison kanssa aina pärjää


Takakulmien hitsailua


Nuo saumat kun hioo niin tulee lähes orkkisperän muotoinen. hiukan joutu naputtelemaan peltiä että sai muotoon mihin halusi mutta viisaampi antoi periksi ja asettui kuten piti
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #3  
Vanha 06.07.2012, 17:25
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Takapää hitsattu valmiiksi penkkien rautoihin asti. huomenna pääsee irroittamaan tuon tojotan moottorin ja laittamaan varastoon odottelemaan parempia päiviä ja jos kokeilis miten se tuo mersulainen alkaisi sopimaan tuonne konehuoneeseen, voisi sitten alkaa hahmottelemaan etupäätäkin.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #4  
Vanha 13.07.2012, 19:54
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus






Toivotaan että tuosta väristä tulis hiukan lisävääntöjä tuohon vajaa pyttyseen
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #5  
Vanha 13.07.2012, 20:45
pee:n Avatar
pee pee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 21.02.04
Sijainti: Mäntsälä P
Viestit: 12.915
Thumbs up

asiallista !!! oranssi vitonen on PALJON parempi kuin öljyinen kutonen ... -peukku-
__________________
- Levannon We(l)ho -
Vastaa lainaten
  #6  
Vanha 13.07.2012, 21:09
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Ja ennenkaikkea HEMI oranssi
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #7  
Vanha 16.07.2012, 21:27
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Pumppu paikoillaa, Herlevin ohjeessa luki 20 astetta EYKK, siihen säädetty karkeasti. pitää pyöritellä sitten tarkalleen kohdilleen kun kone käytetty käynnissä tuossa pukissa ja öljynpaineita päästy nostelemaan. hiukan meinaa jo perhosia olla vatsassa kun eka startti alkaa olemaan jo pikkuhiljaa tosiasia
Turbon sain huollosta ja pitää siihen alkaa rakentamaan pakosarjaa loppuun viikonloppuna.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #8  
Vanha 18.10.2012, 21:30
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.089
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti

vauhtiksesta viimeiset lastut irti kiinni akselissa, tulee ainakin niin perkeleen painava vauhtis että oksat pois.
Mitä tuo limppu painaa?
Vastaa lainaten
  #9  
Vanha 19.10.2012, 05:37
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

22kg
olisipahan ainakin massaa tyhjäkäynnillä hiippailuun, ei suotta stumppailisi tuo kone
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #10  
Vanha 19.10.2012, 12:22
sisua45:n Avatar
sisua45 sisua45 ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 03.03.06
Sijainti: Treen kupeesta
Viestit: 8.336
Perusasetus

On näköjään teräspyörä, lastuista päätellen.

On tuo 22 kg melkonen limppu. Pienemmän pään valmeteissa on saman painoisia. Pajeron vauhtipyörä oli joskus kourassa, painoa 10-15 kg?

Kevensin bemarin vauhtipyörän, 7.5 --> 5.9 kg. Oli kans teräspyörä, uudemmissa valurautaa.
Vastaa lainaten
  #11  
Vanha 19.10.2012, 18:10
BryGgi BryGgi ei ole kirjautuneena
Veteraani+
 
Rekisteröitynyt: 20.12.08
Sijainti: p-savo
Viestit: 1.444
Perusasetus

Noh. pitää ekassa kytimen vaihossa sorvata jonnekin 14-16kg nurkille.
Herleville soiteltu pumpusta kyssäreitä, pitää hiukan perussyöttöö pienentää että kierrokset nopsammin laskee, voi olla silläkin parantua tuo käynti. Tänään taas pyöritetty konetta kunnolla. Voi olla että epäonnistui se terästiivisteen vaihto/liimaus. vesitippoja tuli käynnistäessä pakosarjasta 10sek? epäilen kovasti että ei kondensiovettäkään voinut olla. Noh laittaa massatiivisteen niin saa luonnollisen sulakkeen kovilel ahtopaineille. Tankki myös nostettu paikoilleen ja letkut tehty loppuun, nyt pyörii oman tankin voimin. Tuli hyvä vaikka itse sanonkin. Myös ohjaustehostimeen tyytyväinen, todella herkkä pyöritellä rattia laidasta laitaan. Illalla kuvia.
__________________
[O]=TOYOTA=[O]
Vastaa lainaten
  #12  
Vanha 19.10.2012, 19:35
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.089
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
Noh. pitää ekassa kytimen vaihossa sorvata jonnekin 14-16kg nurkille.
Saa kai se nyt ainakin tuon 16 kg maasturissa painaa. Luulen et LäJän orkkiskin painaa päälle 15 kg ja esim. 1KZ-T -moottorin vauhtis saattaa olla lähemmäs 20 kg.

Mitsupalstalta löytyi pikkukoneisen (2.3D) Pajeron vauhtipyörän paino 16,4 kg.
Vastaa lainaten
  #13  
Vanha 19.10.2012, 18:08
-MaTTi-:n Avatar
-MaTTi- -MaTTi- ei ole kirjautuneena
Guru
 
Rekisteröitynyt: 27.07.04
Sijainti: Jokela, Finland.
Viestit: 11.089
Perusasetus

Lainaus:
Alkuperäinen kirjoittaja BryGgi Näytä viesti
22kg
olisipahan ainakin massaa tyhjäkäynnillä hiippailuun, ei suotta stumppailisi tuo kone
Eiköhän tuo ole hyvinkin oikean suuntaisen painoinen. Punnihin mielenkiinnosta Avensiksen (2.0 D-4D) vanhan kaksoismassavauhtipyörän, paino n. 11.5 kg.

Ehkäpä vois olla jonkun 18 kg seutuvissa jo riittävän painava, mutta tuskinpa tuo mitään muuta haittaa paitsi kierrosherkkyyttä. Eipähän stumppaile.
Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
ostin kompuran.. samix Chit-Chat 9 10.09.2008 21:15
Ostin jo:SJ:n merkkivalollinen jakis. asentaja O/M/V Varaosat ja tarvikkeet 1 21.09.2007 17:34
K10 etukardaanin tuplanivel osina.. Hjälp! SamiN Tekniikka & Jutustelu 5 02.11.2005 18:57
Ostin sitten HJ:n akke Tekniikka & Jutustelu 7 16.03.2005 20:17
Ostin sitten lj:n bj45lava Tekniikka & Jutustelu 9 08.11.2004 09:04


Sivu luotu: 11:50 (GMT +2).