Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

 
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #12  
Vanha 03.06.2004, 18:46
Nerd-O Nerd-O ei ole kirjautuneena
Legenda
 
Rekisteröitynyt: 13.05.03
Sijainti: Kusinen pk-seutu
Viestit: 8.894
Perusasetus

Miten olisi nelivetoinen henkilöauto, kuten Subaru? Leoneita saa melkein ilmaiseksi. Kattoo vaan että ei ole turbo malli. Niistä kannet paukkuu. orkkis 1.8 on ihan jeez. Mäti paskojahan ne on, mutta halpoja ja tekniikka toimii ihan ok. Tai sitten kaikkien unelma. Subaru Domingo. Nelivetoinen koppimopo. Tilat 6:lle hengelle. Rekisteröity maasturiksi, jos sillä on jotain merkitystä. Vuoden tuollaisen Domingon kopin omistin ja oli kyllä hemmetin hieno peli. Pieni kulutus (jotain 6-7l/100km), valtavat tilat, eteni lumessa niin hemmetin pitkälle. Ja mikä parasta talvella kaikki vajaavetoiset jäi toiseksi <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>

-- Nelivetoinen koppimopo on kaikkien unelma --

Nerd-O
Vastaa lainaten
 


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi JouniN Chit-Chat 73 26.04.2016 17:14
Mikä maasturi/4wd pickup talouteen kakkosautoksi? Propulsion Tekniikka & Jutustelu 22 16.04.2008 04:33
Mikä maasturi kyseessä? legro Chit-Chat 8 04.01.2008 15:31
Mikä maasturi yleiskäyttöön/kakkosautoksi? Tekniikka & Jutustelu 11 25.10.2006 22:18
Mikä maasturi käyttöautoksi? puuhapate Tekniikka & Jutustelu 13 20.08.2006 19:41


Sivu luotu: 16:36 (GMT +2).