![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#12
|
|||
|
|||
|
Miten olisi nelivetoinen henkilöauto, kuten Subaru? Leoneita saa melkein ilmaiseksi. Kattoo vaan että ei ole turbo malli. Niistä kannet paukkuu. orkkis 1.8 on ihan jeez. Mäti paskojahan ne on, mutta halpoja ja tekniikka toimii ihan ok. Tai sitten kaikkien unelma. Subaru Domingo. Nelivetoinen koppimopo. Tilat 6:lle hengelle. Rekisteröity maasturiksi, jos sillä on jotain merkitystä. Vuoden tuollaisen Domingon kopin omistin ja oli kyllä hemmetin hieno peli. Pieni kulutus (jotain 6-7l/100km), valtavat tilat, eteni lumessa niin hemmetin pitkälle. Ja mikä parasta talvella kaikki vajaavetoiset jäi toiseksi <img src=icon_smile_wink.gif border=0 align=middle>
-- Nelivetoinen koppimopo on kaikkien unelma -- Nerd-O |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Mikä on maasturi ja mikä citymaasturi | JouniN | Chit-Chat | 73 | 26.04.2016 17:14 |
| Mikä maasturi/4wd pickup talouteen kakkosautoksi? | Propulsion | Tekniikka & Jutustelu | 22 | 16.04.2008 04:33 |
| Mikä maasturi kyseessä? | legro | Chit-Chat | 8 | 04.01.2008 15:31 |
| Mikä maasturi yleiskäyttöön/kakkosautoksi? | Tekniikka & Jutustelu | 11 | 25.10.2006 22:18 | |
| Mikä maasturi käyttöautoksi? | puuhapate | Tekniikka & Jutustelu | 13 | 20.08.2006 19:41 |