![]() |
![]() |
|
Maasturiprojektit Osio on tarkoitettu etenkin pidempiaikaisten projektien seuraamiseen. Tämä on oikea paikka oman auton esittelyyn. |
![]() |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
#1
|
|||
|
|||
![]()
Lainaus:
Joskus muistaakseni oli puhetta että G:ssä olisi käytetty sitä vanhempaa laatikkoa 5 pyttysen TD:n kanssa. Vaihteiston tyyppi löytyy noista 722:sta rungosta, Öljypohjan sauman päältä kuskin puolelta(muistaakseni). ja nuo 722.xxx pisteen jälkeen olevat kertoo myös asiaa tuntevalle paljon. Eikö tuo 722 ole nimenomaan se luja laatikko?
|
#2
|
||||
|
||||
![]()
KIINNIPÄIN pitää ruuvata niin paine nousee ja luisto vähenee.
Vetäse pari kolme kierrosta ensialkuun varsinki jos oot löysänny sitä. Gee. |
#3
|
|||
|
|||
![]()
Mersun automaattien mallit alkaa 722.xxx (W4A-xxx) joten tuon pisteen jälkeiset numerot kertoo laatikon tarkemman mallin.
"lujat" laatikot on 722.3xx joista rakennetaan noiden "superturbojen" laatikot. Esim. tuollainen ~90luvun 300turbodiiselin 722.357 (W4A-040 =~400nm jatkuvan väännön kesto) laatikko kestää oikeissa säädöissä vakiona lähes 500nm. Saman ikäluokan heikompi malli on 722.4xx (W4A-020 =~200nm jatkuvan väännön kesto) joka kestää noin puolet tuon isomman lootan väännönkestosta. Vanhemmat 722.0 722.1 lootat ei ole kovin lujia. Vastaavat käytännössä tuota uudempaa "pikkulaatikkoa" Viimeksi muokannut Mika_T : 18.06.2012 13:26 |
#4
|
|||
|
|||
![]() Olet oikeassa, mulla unohtui yksi 2:nen välistä yms.Lainaus:
![]() Mutta nuo ns. superturbo- "laatikkoleipurit" (olikohan siekkinen?) tiesi/tunsi/osasi kertoa suuntaa, paljonko maksaa tehdä tuosta 722.3xxx KESTÄVÄ, ja käsittääkseni sinne saadaan säätöalue, mikä toimii sunnuntai cruisailuista varttimailin ajoon,ja olikohan että tuo hc asetus piti aktivoida jotenkin, olikohan että yli 300hv piti joku lisä sähköjuttu rakentaa....??? Ja kokonaishinta oli edullinen, kun vertasin sitä hdj-80 laatikkoremppaan ![]() |
#5
|
||||
|
||||
![]()
Niin mie muistelin että kiinni tai auki, mut se oli jotenki nurin kurisesti. Hyvä että joku muisti varman tiedon !!!
Mut sä varmaan kokeilit kiinnikkin päin ? yleensä vakio laatikosta sen saa ruuvvaa ihan pohjaan varsinkin sen jälkeen jos se on päässyt luistamaan... Siekkinen on varmasti tunnetuimpia laatikko velhoja. ![]() ST vahvistus on yleensä tekiästä riippuen 800-2000€ ja riippuu vähän tekeekö turbiini muutoksii, siftkittei, biletti osaa ja tuleeko vanha laatikko vaihdossa.. Ja tuohon laatikon kisa katu säätöihin on aika monta eri sovellusta helpoin varmaan rakentaan ahtopainen anturi 0.5-1 bari ja sellanen onko nyt 3 tie venttiili vai 5/2 joka sulkee laatikon alipaine ohjauksen ja päästää läpi ilmakehänpaineen. tällänen modi toimii ihan jatkuvassa käytössä ja vaihtaa pehmeäski mutta ei pääse silti luistamaan vaikka varttimailia vetäiskin. jotkut vielä ohjaa ylipainetta tuolle alipanekellolle mutta sillä ei kai niin hirveää hyötyä ole havaittu ? Jonkun verran on ruvenny yleistyy noi 722.6 sähköohjatut 5 loviset lootat ne on kai viel kestävämpiä mut sellanen ohjain boxi maksaa aina jotaki anakin vielä.. |
#6
|
|||
|
|||
![]() Lainaus:
|
![]() |
Luokat |
mercedes, mersu |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Myydään 4-piste vyöt | tapsa4x4 | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 0 | 15.05.2011 19:02 |
Piste kisa | joker | Tapahtumat | 35 | 20.03.2011 20:56 |
Myydään 5 piste vyöt. | AUH | O/M/V Varaosat ja tarvikkeet | 1 | 15.05.2009 18:28 |
Myyty 6 piste vyöt | sirP | O/M/V Muut | 3 | 02.12.2008 21:46 |
O: 4-piste vyöt | salpa | O/M/V Muut | 1 | 26.12.2004 09:45 |