![]() |
|
|
|||||||
| Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
![]() |
|
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
|
|
|
#1
|
|||
|
|||
|
No nyt kun on napalukot jo käytetty irti ja jarrulevyt vaihdettu niin tuun lukemaan tätä ketjua. ![]() Saihan noista torxeista vielä mulkattua kuuskulma-avaimelle sopivat kannat joten hiukan vasaraa ja ei kun auki vaan. Ei tullut testattua saako tuossa napalukon mallissa lukon irti keskiöstä aukaisemalla isompia kuuskulmapultteja niin paljon kun aukeaa, mutta kuuskulma avain sinne väliin on ainakin hankala saada jos ovat tiukassa. Aikaisemmin oli ongelmana että nuo isommat kuuskulmapultit pyrkivät löystymään tärinästä, nyt ovat tiukasti kiinni ja kierrelukitteen kanssa kasattu. Voi olla että auton edellinen omistaja eli napalukkojen asentaja on pyöritellyt kuuskulmapultit pihtien tms. kanssa kiinni niin eivät ole menneet tarpeeksi tiukalle. Liejua löytyi navasta ainakin hyvä määrä.
|
|
#2
|
||||
|
||||
|
http://dl.dropbox.com/u/1345859/IMAG0336.jpg
Nappasin Würthilla käydessä kuvan tuosta paljon puhutusta "avaruusajan työkalusta"
__________________
Offroad Oulu Ry / Lakeuden Maastoautoilijat Ry http://www.offroadoulu.com/ https://www.facebook.com/groups/LaMaas/ ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ Ei ole olemassa liian kireitä pultteja, ainoastaan liian lyhyitä jatkovarsia! ∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞∞ |
![]() |
| Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
Samanlaisia viestiketjuja
|
||||
| Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
| Napalukkojen "voitelu" | MKLa | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 12.09.2014 08:05 |
| napalukkojen vaihto | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 25.05.2010 19:23 |
| AVM Napalukkojen voitelu | okkiM | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 08.02.2009 21:05 |
| manuaali napalukkojen käyttö | Tekniikka & Jutustelu | 16 | 20.10.2006 20:43 | |
| Napalukkojen vaihto erimerkkiseen? | Larha | Tekniikka & Jutustelu | 1 | 13.01.2006 00:01 |