![]() |
![]() |
|
Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen |
|
Työkalut | Etsi tästä viestiketjusta | Näkymä |
#6
|
||||
|
||||
![]()
Lainailen tätä ratkennutta keskustelua kun on niin sopiva otsikkokin.
Laitteena on Samurai 1.3i -92 ja olisi hiukan käyntihäiriötä/tukehtumista ihan alakierroksilla. Olen käynnyt kaikkia letkuja läpi mutta ne on ehjät. Anturit vaihdettu, myös lambda. Vihreän lämpötila-anturin liittimen kun irroittaa imusarjasta niin syttyy check engine valo ja auto rupeaa toimimaan paremmin. Myös tuo anturi on vaihdettu. Yksi letku on tukittu, lähtee ruiskun alta t-haarasta hyttiin päin, kyseisen letkun oletettu toinen pää on tulipellissä olevassa jonkunmoisessa bensalinjan astiassa. Letkun liittämisellä ei ole muuta vaikutusta kuin että kone alkaa tyhjäkäynnillä täristämään. Tulpan kun ottaa pois niin tyhjäkäynti nousee roimasti. Video selventää ongelmaa ehkä parhaiten: Kone on vaihdettu edellisen omistajan toimesta. Ruisku on alkuperäinen. Osaisiko kukaan neuvoa mistä jatkaisi vian etsimistä?
__________________
Suzuki Samurai 1.3 -92 AVO Can-Am Renegade Xxc 800R -10 TL http://kallionpaa.kuvat.fi http://youtube.com/kallionpaa Viimeksi muokannut Otra : 11.06.2012 18:04 |
Luokat |
suzuki |
Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta) | |
|
![]() |
||||
Viestiketju | Aloittaja | Foorumi | Vastauksia | Viimeisin viesti |
Vitaran tyhjäkäyntiongelma | Rekisteröimätön | Tekniikka & Jutustelu | 0 | 11.09.2010 13:05 |
Tyhjäkäyntiongelma | Tekniikka & Jutustelu | 6 | 25.02.2008 12:39 | |
Range Rover -87 EFI tyhjäkäyntiongelma | Tekniikka & Jutustelu | 4 | 14.11.2007 18:17 | |
M: Suzuki Samurai -88 MYYTY & Suzuki DR 650 SE -96 | COWBOY | O/M/V Ajoneuvot | 4 | 19.10.2007 06:48 |
omituinen tyhjäkäyntiongelma | velikani | Tekniikka & Jutustelu | 2 | 01.09.2006 19:08 |