Offipalsta.COM  

Palaa takaisin   Offipalsta.COM > Off-Road > Tekniikka & Jutustelu
Rekisteröidy Offiblogit Yhteisö Kalenteri Viestit tänään Haku

Tekniikka & Jutustelu Yleistä keskustelua maastureihin ja/tai off-roadiin liittyen

Vastaus
 
Työkalut Etsi tästä viestiketjusta Näkymä
  #1  
Vanha 31.05.2004, 14:29
JiiPee JiiPee ei ole kirjautuneena
Moderator
 
Rekisteröitynyt: 13.08.03
Sijainti: Janakkala
Viestit: 6.384
Perusasetus

Itsellä ei ole ollut Trooperia, mutta yhden tutun tiedän laittaneen melkoisesti markkoja ja sittemmin euroja sen korjaamiseen. Taisi olla 2.2-litran koneella, turbolla. Ilmeisesti ikävin vika oli kampiakselin hihnapyörän pultin löystyminen (rakennevika, liian lyhyt pultin vapaa pituus?) ja sitä kautta kampiakselin vikaantuminen, kun kiila pääsi hakkaamaan uransa leveäksi. Samaa vaivaa oli kuulemma ollut aika yleisesti. Muistaakseni korjasivat sitä akselia hitsillä täyttäen. Uusi kampura olisi maksanut käsittämättömän paljon. Kuulin myöhemmin, että laatikkovikoja olisi siihen korjattu myös. Toisesta Isuzusta meni laatikko jossakin sadan tonnin korvilla. Ei kuulostaneet kovin luotettavilta.


Vastaa lainaten
Vastaus


Käyttäjiä lukemassa tätä viestiketjua: 1 (0 jäsentä and 1 vierasta)
 

Pikalinkit

Samanlaisia viestiketjuja
Viestiketju Aloittaja Foorumi Vastauksia Viimeisin viesti
Isuzu trooper -90 Rotta-Racing Tekniikka & Jutustelu 2 10.11.2007 18:49
M/V Isuzu Trooper -88 repoort O/M/V Ajoneuvot 1 24.10.2007 11:05
isuzu trooper natsi-natsa Tekniikka & Jutustelu 27 03.07.2007 14:53
M:isuzu trooper kares O/M/V Ajoneuvot 1 18.07.2006 15:23
Isuzu Trooper Tekniikka & Jutustelu 10 05.03.2005 10:11


Sivu luotu: 18:16 (GMT +2).